دانلود پروژه مرتب سازی انتخابی و حبابی C++

دانلود مرتب سازی انتخابی و حبابی

مرتب سازی انتخابی و حبابی در این برنامه تعداد پنج نام از … و نمایش داده میشود. سپس پنج نام دیگر … و چاپ می گردد. این برنامه به زبان … cpp رمز فایل زیپ شده 1234 می باشد. …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود سورس کدهای C++ اینجا را کلیک کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

مرتب سازی انتخابی و حبابی
Turgid و مات
لازم بود برای خرید این کتاب برای یک دوره آنلاین. آیا آن را خریداری چنانچه ضروری نیست. خیلی سخت است که درک شود بله، در آن عناصر بیشماری وجود دارد، اما ضعیف توضیح داده شده و نامشخص است. این ممکن است عملکرد خود زبان باشد، اما من اعتقاد ندارم – من فکر می کنم نویسندگان فقط صدای نوشتن خود را دارند. خیلی باحال C ++ Primer Plus (Prata) را بر بر روی این یکی توصیه می کند. چنانچه مجبور نباشید آن را خریداری کنید، انجام ندهید.
من با سیمون موافقم
متاسفانه، در مقایسه با سایمون، کلاس کالجم خیلی خوب نبود. و هنگام خرید این کتاب (با نیروی = متن مورد نیاز برای مدرسه)، من نادیده گرفتم که سیمون بایست راجع به آن صحبت کند، زیرا من برای دنبال مثبت هستم.
با این حال، اکنون که من در کلاس هستم و تلاش می کنم این زبان را یاد بگیرم، روزی روشن است که این یک کتاب مبتدی نیست.
به نظر می رسد که نویسندگان توانایی های نوشتاری فنی خود را بیش از آنچه که ضروری است برای به دست آوردن نقطه در سراسر ارائه می کنند، نشان می دهند، از این بر روی به جای اینکه شما را از دیدگاه تازه واردان به شما یادگیری دهند، شما مجددا اختراع چرخ می کنید.
این به سادگی بیش از حد نوشته شده است و ضعیف در توضیح جنبه های مختلف از عناصر . کلمات کلیدی که در بدترین سایه آبی (سخت برای دیدن) برجسته می شوند، بدون توضیح بسیار کثیر هستند. برنامه های نمونه در میان متن به جای جدا کردن آنان از طریق مرز و یا محصور کردن آنان در جعبه ها و غیره به هم متصل می شوند. رنگ های پاستیل برای بیان کلمات مهم کاربرد دارند . به جای شروع پاراگراف جدید زمانی که موضوع تغییر می کند، خواننده مجبور است بدون توجه به پاراگراف های طولانی ادامه دهد.
به طرز عجیب و غریب، کامپایلرها معمولا برای نوشتن برنامه های C ++ از این رنگ ها استفاده می کنند تا کد را در مقابل نظرات و عملکرد ها متفاوت کنند. اما این یک کامپایلر نیست، خواندن آن، کتاب چگونه به آن.
در مجموع، من فکر می کنم کتاب برای مبتدی طراحی نشده است، که واقعا ناامید کننده است زیرا کتاب خواندن آن است. یک کتاب چگونه بایست به طور واضح یادگیری دهد، مقدار قابل ملاحظه ای از موضوعات را پوشش دهد (کمبود در اینجا نیست) و در عین حال به اندازه کافی ساده است تا هر کس بتواند آن را از ابتدا بخواند و درک کند که چه چیزی در حال تلاش برای تدریس است.
درست است که این یک زبان برنامه نویسی پیچیده است و نوعی نوشتن فنی درگیر است. اما از دیدگاه من به عنوان یک مبتدی، این به نظر می رسد که آن را بهتر خواهد شد با کسانی که تجربه بیشتر در C ++ مناسب است.
کتاب بزرگ برای برنامه نویسی C
کتاب بزرگ برای برنامه نویسی C من مشکل مشکل را دوست داشتم، و من عاشق چگونگی وارد شدن C به طور کلی است. من توصیه میکنم یک حساب کاربری شگفت انگیز داشته باشید تا بتوانید از پاسخهای خود مطمئن شوید.

:منابع بیشتر

OpenGL Game Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.