دانلود پروژه N وزیر بصورت گرافیکی

دانلود پروژه N وزیر بصورت گرافیکی

پروژه N وزیر بصورت گرافیکی این برنامه در اصل ، برنامه 8 … تبدیل کردم و قادره الگوریتم رو برای تعداد … بدین صورت است که شما باید تعداد مثلا … بدید که هیچکدام نتوانند همدیگر را بزنند . … الگوریتم بسیار ساده ای داره همچنین کاملا گرافیکی …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه N وزیر بصورت گرافیکی

فقط برای کسب و کار!
من از این کتاب برای یادگیری خود و به عنوان عناصر حمایت استفاده می کنم. این بدترین کتابی است که من می قادر شدم آن را بخرم زیرا شور و شوق من برای C ++ را کاهش داد، علیرغم ساعت کار من سعی کردم رمزگشایی کنم که چگونه توضیحات (پاراگراف های بی پایان که به هیچ نتیجهای رضایت بخش نرسیدند) به نمونه های پیچیده مرتبط بودند .

در ابتدا، کتابهای دئیتلس ممکن است به عنوان “کاتالوگ” متن با رنگ، برجسته، آرم و غیره ظاهر شود (این چیزی است که ابتدا توجه من را به خود جلب کرد و بانی شد من آن را خریداری کنم) اما زمانی که شما در محتویات غرق شدید، داستان متفاوت Deiteles کتاب های خود را به طور فزاینده ای برای دانش آموزان جدید به C ++ تبدیل می کند و فرآیند یادگیری با هر نسخه جدید سخت تر می شود و قربانی وضوح می شود و به جای آن مطالب بیشتری را می خواند که بانی می شود تمام تجربه یادگیری بسیار شدید و گیج کننده باشد. چنانچه درست انجام شود، نسخه جدید بایست حداقل پانصد صفحه کمتر باشد. اما به جای آن، به عنوان ترکیبی از نمونه های پیچیده از فصل های اولیه به چندین صفحه رجوع می کنید، و بیشترین دلایل آن این موضوع است که فصل های بعد به نمونه هایی که پیش تر گیج کننده هستند، اشاره می کنند. منحنی یادگیری با این کتاب وجود ندارد. شما فقط در کنار برچسب و جذب آنچه که قادرید. من با ساختار این کتاب ناامید شده ام. من واقعا فکر می کنم نویسندگان بایست بیشتر راجع به برنامه نویس جدید و متوسط ​​تر فکر می کنند، نه به عنوان جمع آوری اطلاعات به همان اندازه که دارای این توان هستند و جمع آوری آن با هر نسخه جدید، که فقط آن را به یک مرجع مختلف C ++ برای کاربران پیشرفته، به جای یک کتاب درسی پیشرفته برای برنامه نویسان جدید

Deiteles یک نسخه جدید را هر چه زودتر منتشر می کند، هر هجده تا بیست و چهار ماه، که سریع تر از اکثر کتاب های برنامه نویسی دیگر است. در این مورد، انتشار نسخه های جدید توجیه پذیر نیست، زیرا تنها به معنای ادامه دادن در این جهت نیست، زیرا با هر نسخه جدید گیج کننده است. دوست من نسخه ی هفتم بود و من آخرین نسخه ی هشتم را خریدم، به طرز ساده ای باور داشتم که این کتاب تا حد بیشماری بهبود یافته بود، همان طور که تبلیغ می کرد. بگذارید فقط بگویم که دیگر به کتاب دیئتل اعتماد ندارم!

نه برای مبتدیان
ما از این کتاب در کلاس برنامه نویسی C استفاده کردیم. این یک کتاب برای مبتدیان نیست. مربی می دانست که این کتاب برایمان مفاهیم را بدون سخنرانی برایمان درک نمی کند. در بهترین حالت، او امیدوار بود که پس از توضیح مفاهیم، ​​این کتاب راهی برای بررسی آنان خواهد بود. من حتی برای آن مفید نیستم.

خوب.
این یک کتاب خوب بود، مطلقیتلی چیزی مشابه به نسخه پنج نیست، از این بر روی من توصیه نمیکنم که ارزانتر شود و این نسخه را خریداری کند. این طرح آرمانی و راحت برای خواندن است.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.