دانلود پروژه جست و جوی دودویی Binary search

دانلود پروژه جست و جوی دودویی Binary search

پروژه جست و جوی دودویی Binary search برای جست و جوی یک کاراکتر یا … وجود دارد که بهترین و بهینه ترین روش … شما قادرید این پروژه را فقط و فقط … امیدوارم رضایت شما را جلب نموده باشمبعد از … و یا سوالی داشتید از طرق زیر میتوانید …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس های C++ اینجا را کلید کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه جست و جوی دودویی Binary search

کتاب بزرگ، اما نه برای همه خوانندگان.
من این کتاب را با توجه به این واژه ها دوست دارم. بعضی از افراد متوجه شدم که اشتیاق شما را از بین می برند، اما آنچه که دنده های من را تمیز می کند، توصیفاتی است که می خورد و حداقل آن را اجباری می کند و من را مجبور می کند که به جای دیگری به چشمتان بروم. در حالی که بله این کتاب کلمه سنگین است، آن را همه چیز راجع به یک آیتم را به عنوان آن را می توان توضیح داد و در جزئیات کامل به شما یک فروشگاه یک توقف. مطمئنا نقاط ضعف در کتاب وجود دارد که قادر است جزئیات بیشتری و کلمات بیشتری را استفاده کند، اما این کتاب خوب است، با این وجود به علت اینکه این واژه بزرگ است. برخی افراد ممکن است آن را خسته کننده و یا کسل کننده، و این موضوع است که در آنان، اما واژه نامه deitel و deitel ارائه من هستند من برای دنبال کتاب های خود را برای اولین بار بیش از دیگر نویسندگان. من جزئیات کامل را می خواهم، من می خواهم کامل کلمات. همه چیز را به من بگو.

خوب بود اما بهتر شد . . . .
من از نسخه اولیه این کتاب برای یادگیری سی ++ زمانی که که در کالج بودم استفاده کردم. از آنجایی که من راجع به برنامه نویسی کثیر نفهمیدم، در آن زمان فکر کردم این یک متن بسیار مناسب است. به تازگی، من فرصتی برای یادگیری برنامه نویسی سی ++ با استفاده از نسخه هشتم متن دارم.

خوب: (i) مقدار بیشماری از اطلاعات. IMHO، من درک می کنم که زمانی که شما برای اولین بار یاد بگیرید که چگونه برنامه ریزی کنید، این چیزی است که شما نیاز دارید؛ (2) نمونه ها راحت و قابل درک است و به طور مستقیم؛ (iii) یادگیری سریع – معمولا من فقط دارای این قدرت هستم نمونه هایی را از بین ببرم و بدانم چه اتفاقی افتاده است، فقط چند چیز که من بایست از طریق متن واقعی آن را بخوانم. با این وجود این ممکن است برای مبتدیان درست باشد.

بد: (i) خیلی گران؛ (ii) سازماندهی موضوعات قادر است بهتر باشد – برای مثال معرفی کلاس ها در فصل سه حتی قبل از عمل (در فصل 6) خیلی زود است. برای مثال، شما پیش تر از توابع عضویت در کلاس ها استفاده می کنید قبل از اینکه حتی آنان را پوشش دهید. چنانچه اتفاق افتاده است که فصل سه را از بین ببرید، تمام نمونه های فصل های پسین ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است در یک کلاس استفاده شود؛ (iii) برخی از برنامه های برنامه نویسی ممکن است برای مبتدیان خیلی دشوار باشد و بر آنچه که آموخته اید تأکید نداشته است.

به طور کلی، این یک متن خوب برای یادگیری C ++ با برخی از معایب جزئی است. من آن را به دیگران توصیه می کنم، اما شما شاید به کسی نیاز دارید که از طریق آن به شما راهنمایی کند. متاسفانه، حتی با 1000+ صفحه، شما هنوز هم نیاز به مطالعه متون دیگر برای یادگیری ویژگی های پیشرفته تر از زبان C ++ است.

:منابع بیشتر

C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.