دانلود سورس ++c ثبت نام دانشجویان/دانش آموزان

دانلود سورس ++c ثبت نام دانشجویان/دانش آموزان

سورس ++c ثبت نام دانشجویان/دانش آموزان این برنامه 255 خط کد دارد و … برای برنامه نویس بسیار ساده و قابل فهم … کردن با آن بسیار راحت و خروجی هایبسیار … این برنامه دارای منوهای1- اضافه کردن2-جستجو 3-ویرایش 4-لیست … سوال را با ما درمیان بگذارید250 60 99 …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سورس ++c ثبت نام دانشجویان/دانش آموزان

مقدمه ای جامع و روشن برای C ++
من فکر می کنم این یک کتاب فوق العاده است! من به خصوص
قدردانی کنید که چگونه کتاب را پوشش می دهد
بسیاری از جزئیات خوب C ++ و عالی است
وضوح نوشتن هر فصل شامل چندین است
نمونه کامل برنامه ها، توضیح داده شده در جزئیات.
کتاب بایست برای برنامه نویسان شروع به کار کند
و برنامه نویسان با تجربه فقط یادگیری سی ++. گسترده است
شاخص کتاب را مرجع خوب در C ++ نیز می کند.
همچنین، کتاب عالی به نظر می رسد! پوشش، ارقام،
سرصفحه ها، شخصیت های هوشمندانه مورچه . . . همه اینها
جزئیات آن را بسیار خواندنی خواندید.
CD ویژگی فوق العاده عالی است: شامل
همه برنامه های نمونه، به طوری که شما قادرید آنان را اجرا کنید
بلافاصله بر بر روی کامپیوتر خود به عنوان آنان را مطالعه کنید.
به طور خلاصه، من اعتقاد دارم این یک کتاب ارزشمند است.

بسیار خوب
این کتاب به من سریع به من تحویل داده شد که من این موضوع را دوست دارم که . ایضا وضعیت کتاب در شرایط عالی بود. هیچ مشکلی پیش نیامد از این فروشنده دوباره خرید کنید

یک کتاب راجع به برنامه نویسی خوب
من ابتدا این کتاب را در دوره اول من در برنامه نویسی C خواندم. به نظر من، این یک کتاب مقدماتی عالی راجع به برنامه نویسی است، نه برای C به تنهایی.
این شامل بسیاری از نکات مفید، مشکلات و اشتباه رایج ملت در برنامه نویسی C یا برنامه نویسی به طور کلی انجام می شود. اینها (به نظر من) در ایجاد یک برنامه نویسی خوب ضروری هستند، هرچند ممکن است برای کسانی که بخواهند یک دوره تصادف در برنامه نویسی C بخواهند، یا کسانی که می خواهند از آن به عنوان منبع مرجع استفاده کنند، مناسب نیستند. من شخصا بخش مربوط به اشاره گرها بسیار مفید است.
من این کتاب را برای مبتدیان توصیه می کنم که واقعا می خواهند تبدیل به یک برنامه نویس خوب، نه فقط برنامه نویس شوند.

خوب است بدانیم
این کتاب برنامه نویسی C بسیار پر از نمونه است و بسیار خوب است. نویسندگان، زبان C را به صورت روزانه تقسیم می کنند که ما همه قادر هستیم درک کنیم. پایین صفحه حجم اطلاعات در هر فصل است. این کتاب بسیار واضح است و برای خواننده راحت نیست که جزئیات را از دست بدهد. اما نویسندگان تلاش بسیار خوبی در توضیح زبان C دارند. من این کتاب را برای برنامه نویس مبتدی توصیه می کنم. قطعا عناصر خواندن گاه به گاه نیست. در حالی که نشسته در جلوی کامپیوتر، این کتاب بهترین خواندن است. تکرار مثالهای نویسنده و تلاش برای تمرین در انتهای فصل، بهترین راه برای جلب دانش شما است.

C ++ چگونه به برنامه (تمام نسخه ها)
این کتاب شروع به توضیح کد در جزئیات می کند، اما یک چهارم از راه را از طریق آن متوقف می کند. این کتاب نمونه های کد خیلی بیشماری دارد و توضیحات کافی در آن کد نیست. من با این کتاب کاملا مخالفم. اکثر الزامات عبارتهای شامل شامل توضیحات نیست. هنگامی که آن را به پوشش برنامه نویسی شی گرا رسید، آنان به موضوعاتی که تا فصل های بعد توضیح داده نشدند. به نظر میرسد کتاب در بعضی موارد به عقب برگردد. ایضا موضوعات مهم مانند وراثت، عملکردهای مجازی و پلی مورفیسم وحشتناک بود. هیچ کدام از کلاس های معرفی کلاس ساده اجازه نمی دهد تا دانش آموزان به تدریج ببینند که چگونه یک کلاس کار می کند. من فقط این کتاب را به یک مبتدی در برنامه نویسی C توصیه می کنم.

:منابع بیشتر

OpenGL Game Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.