دانلود سورس ++c سه3 دفترچه تلفن مبتدی و حرفه ای

دانلود سورس ++c سه3 دفترچه تلفن مبتدی و حرفه ای

سورس ++c  سه3 دفترچه تلفن مبتدی و حرفه ای در این مجموعه 3برنامه دفترچه تلفن، ازدفترچه … قرار داده ایم با امکانات 1-اضافه کردن مشترک 2-ویرایش … سوال را با ما درمیان بگذارید250 60 99 …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر پروژه های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سورس ++c  سه3 دفترچه تلفن مبتدی و حرفه ای

سبک برنامه نویسی شگفت انگیز است و قطعا برای هر کسی توصیه نمی شود، چنانچه چه به نحو اشتباه اشتباه نیست. جزئیات فراوانی در زمینه زبان C توضیح داده شده است، به شرط اینکه دانش در C قبل از یادگیری C ++ فرض شود. طرح بندی و طرح رنگ بسیار ناهموار و خسته کننده به چشم شما. پوشش هر موضوع در سراسر کتاب پراکنده شده است. D & D فقط دوست دارد به ما بگوید: “ما بعدا راجع به بحث . . . “، “ما پیش تر راجع به . . . مورد بحث”، و به جای تمرکز بر بر روی هر موضوع در یک زمان و سپس در حال حرکت است. برای جعبه های مختلف و هشدارهایی که بارها و بارها تکرار شده اند، جعبه های پاپ آپ کثیر وجود دارد. D & D به شدت سعی می کند کتابی را بنویسد که تمام نحو زبان و کتاب قانون را که تمام معانی و تکنیک های زبان را در همان زمان به شما یادگیری می دهد، یادگیری می دهد. آنان برای رسیدن به غیر ممکن تلاش می کنند و کامروا نخواهند شد. این کتاب برای مبتدیان بسیار گیج کننده است، زیرا ملت از C ++ متنفر هستند، و برای برنامه نویسان پیشرفته خیلی تکراری و کم عمق است. با این وجود هر کسی قادر است بر این موانع دشوار غلبه کند، اما این کتاب اطلاعات بسیار بیشماری دارد. من این کتاب را به کسی که فقط شروع به یادگیری سی ++ کرده ام توصیه نمی کنم. به من اعتماد کن زمانی که که من این را می گویم زیرا شما در چند min اول به پناهندگی ذهنی متعهد هستید چنانچه سعی در یادگیری C ++ با این کتاب داشته باشید. به جای آن، والتر ساویچ، Absolute C ++ را امتحان کنید. چنانچه دانش کاملی راجع به C ++ دارید، کتاب D & D قادر است یک کتاب مرجع مناسب باشد. سپس دوباره، چنانچه شما قادر به لذت بردن از کتاب D & D هستید، بهتر است با «زبان برنامه نویسی C ++» توسط Bjarne Stroustrup، «C ++ Primer» توسط استنلی لیپمن و Josee Lajoie و «Effective C ++ Series» توسط Scott Meyers.

کتاب جامع در ++ C
من دانشجوی کامپیوتر هستم من از بسیاری از برنامه های C ++ برای کلاس های من و برای اهداف یاد شده استفاده کرده ام. گرچه کتابهای بیشماری وجود دارد که مقدمه خوبی در بسیاری از موضوعات ارائه می دهد اما تمام جزئیات آن را ندارد. این اطلاعات ممکن است هنگام استفاده از یک کلاس برنامه نویسی ضروری نباشد. با این حال چنانچه شما در شرکت های بزرگ مصاحبه می کنید و رزومه شما می گوید شما از C ++ می دانید، آماده باشید که سوالاتی را درباره موضوعاتی که ممکن است از شما ندیده اید مطلع کنید. این جایی است که این کتاب می آید هر موضوعی شامل جزئیات استثنایی و STL است. خواندن کتاب نیز جالب است. این یک کتاب عالی برای مبتدیان و برنامهنویسان متوسط ​​است که میخواهد راجع به جزئیات هر موضوع در C ++ بداند.

C ++ چگونه به برنامه
من می گویم که قیمت معقول است. به موقع وارد شد من فرصتی برای استفاده از آن نداشتم و فقط آنرا خواندم.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.