کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان

کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان

کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان

کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان

کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

بسیار مفید
من بزرگ شدم تا ساز درامز را بنوازم ، اما چند سال پیش آن را رد کردم و از آن زمان پشیمان شده بودم. من این را برای کمک به من امتحان کردم و خودم را ساز درامز گذاشتم. می بایستی تا حالا خیلی خوب بهش بگم دوست داشتم همه چیز رو بشکنه و واقعا نت ها رو ایجاد می کنه.

کتاب بزرگ و بسیار آموزنده برای مبتدیان
کتاب بزرگ و بسیار آموزنده برای مبتدیان. من از این کلاس های ساز درامز گروه بزرگسالان خود استفاده می کنم و از آنان لذت می برم!
پس متوجه شدم که یک آموزگار کتاب نیست، اما پنج ستاره را ترک می کند، زیرا به نظر می رسد که آن را داشته است

مناسب برای بزرگسالان
من خیلی سپاسگزارم که اولین کتاب این دوره را پیدا کردم. با مشکلات آرتریت، تمایل به یادگیری در نوازندگی ، مانع نشده است. این کتاب ایده هایی را در باب کمک به دستان شما ارائه می دهد و سپس چنانچه شما تا به حال هیچکدام از آنان را پیش از این ندیده اید، کار بسیار خوبی در معرفی شما به موسیقی است. من برای راحت آموزش و یادگیری و پرورش تشکر می کنم . . . . . البته این فقط برای من ساخته شده است!

کتاب بزرگ
من کتاب ساز درامز جدیدم را دوست دارم من پیش از این سطح دو سال پیش داشتم، اما حس کردم نیاز به یک دوره بازبینی داشتم. این عالی است!

سی دی نداشت
فکر کردم با سی دی مانند آگهی تبلیغ شده بود . . . نه

روشن و قابل فهم است
این کتاب حاوی اطلاعات بیشماری است که هر برنامهنویسی کیبورد موسیقی مشتاق آن را می داند و برای روشن و قابل فهم نوشته شده است. من آن را توصیه می کنم.

آسان به درک
آسان به درک من خودم را فراگیری دادم در نهایت من یک معلم ساز درامز برای اطمینان از استفاده از تکنیک های مناسب استفاده کردم. این همان کتابی است که او از بزرگسالان می آموزد. پیگیری و پیشرفت بسیار راحت است. من از این کتاب بسیار لذت بردم. من قبل از شروع این کتاب تجربه ساز درامز نداشتم.

دستورالعمل بزرگ
من هیچ تجربه ای در حال نوازندگی کردن با هر وسیله ای ندارم این کتاب به وضوح نوشته شده است، فراگیری جنبه های اساسی مانند قرار دادن دست، نام های کلید، و نحوه خواندن نت ها. من آن را در کتاب ندیده ام، اما منتظر ادامه کار در آن هستم!
شوهرم و من خیلی هیجان زده بودیم که دستورالعملی داشته باشیم که بتواند به ما کمک کند یاد بگیریم تا لحن را به سرعت از بین ببریم !! سی دی با خرید خریداری نشد :- ( اما من با یک مورد تکراری با یک دی وی دی اتفاق افتادم، واقعا بایست بدانید که چه موسیقی شما بایست همانند باشد.
با تشکر از یک راهنمای عالی!

دستورالعمل ساز درامز با کیفیت بالا

من واقعا از این کتاب لذت بردم، اولین بار به عنوان یک نوازنده هنگامی که جوان بودم و اکنون به عنوان یک معلم موسیقی خصوصی هستم. هیچ کتاب ایده آل نیست، اما این کتاب مسیر موفقیتی را برای کسی که می خواهد ساز درامز را یاد بگیرد، بیان می کند. این به نظر من برای مبتدی فوق العاده نیست، زیرا به سرعت به صورت کامل سه پسین / باس حرکت می کند. انتخاب آهنگ خوب. چندین موقعیت کلیدی دستی ایجاد می کند و سپس آن ها را در صفحات بعد گسترش می دهد. توصیه به هر کسی

با سی دی همراه نیست، اما در غیر اینصورت عالی!
تا کنون، من واقعا این را دوست دارم. به عنوان یک مبتدی، روشن است و مکمل خوبی برای ویدیوهای یوتیوب (آکادمی هوفمن) است.

این البته بایست انجام شود.
این کتاب عالی برای مبتدیان است. این قسمت بسیاری از مبانی را پوشش می دهد و تعداد فراوانی قطعات موسیقی برای کمک به کدهای ورزشی و انگشتان دست می دهد. این یک دوره بایست انجام شود برای هر بزرگسالانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه ساز درامز را نوازندگی کنند.

دانلود فایل کتاب تمرین های درامز برای تقویت قدرت دستان و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.