کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز

کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز

کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز

کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز

کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

کتاب خوب برای مبتدیان
من این را از اولین بررسی من اصلاح کردم که در آن دو ستاره به آن دادم و گفتم “خوب”. من از این کتاب قبل از اینکه تصمیم بگیرم برای یک معلم ساز درامز پرداخت کنم و به دلیل کتاب، معلم من با سطح من تحت تأثیر قرار گرفت. من پنجاه و پنج ساله هستم و زمانی که هشت ساله بودم درس گرفتم، بر این اساس من به طور مداوم مبتدی هستم اما به لطف آنچه که در این کتاب یاد گرفتم، معلمم می خواست مرا در کلاس پیشرفته قرار دهد اما من می خواستم راحت تر باشی، مبتدیان و دانش آموز مورد علاقه او بود. من آن را به شدت توصیه می کنم!

من فقط یاد می گیرم
یک کتاب خوب برای مبتدی من آن را چهار ستاره دادم، چونکه مانند هر کتاب دیگر خود را می آموزد که نمیتواند جای یک معلم را بگیرد. من لذت بردم و من فقط به سمت چپ دست گرم شدن هستم. من از یاماها EZ220 استفاده می کنم. همانگونه که در این کتاب به پیش می روم از یک صفحه شروع می کنم و از طریق تمرینات به سمت کنونی می روم. این کمک می کند تا آنچه را که آموخته ام به دست آورم و به من کمک می کند تا سرعت را حفظ کنم. من فرمت را دوست دارم و مطمئن هستم که هنگامی که قادرم نت ها را بخوانم و بنوازم ، زمانی که من تمام شده ام (بعضی اوقات در سال آینده، روش من را تمرین نمی کنم). من این کتاب را برای مبتدی و یا کسی که فکر می کنم ممکن است علاقه مند به نوازندگی را توصیه می کنم.

با این کتاب عالی، راحت بودن یادگیری ساز درامز به عنوان یک بزرگسال.
من سالها ساز درامز را اجرا کردم و بعد از چندین هفته کار با این کتاب فوق العاده، با کمک این دوره فراگیری عالی بالغ طراحی شده، با مارپیچ مرزی، با نمودارهای بسیار خوبی و دستورالعملهای برش ریتمیک، و ساده و آشنا کلاسیک و موسیقی محبوب است که می توان آن را شناسایی کرد. همه چیز طول می کشد حداقل یک / 2-1 ساعت در روز از وقت خود را به خودتان لذت فراوانی می دهد. من یک کیبورد موسیقی یاماها را نیز خریدم که موجب می شود صدای آن خیلی خوب باشد.

بهترین محصول در آمازون
این. کتاب. است. شگفت انگیز. من واقعا دوست دارم که این بسیار همانند یک کتاب درسی است تا یک کتاب درسی. همانگونه که از طریق درس ها کار می کنید، از طریق میزانها ، نت ها، آکورد ها و غیره از شما خواسته می شود. قبل از شروع این کتاب، هیچ چیز درباره ساز درامز نمی دانستم و اکنون فقط سه هفته قادرم موسیقی را بخوانم و آهنگ ها را تمام کنم از طریق آن در صفحه هفتاد و پنج کتاب است! باورنکردنیه. بهترین محصول من تا به حال در فروشگاه های کتاب خریداری شده است.

کتاب بزرگ برای مبتدی، یا نوازنده بازگشتی که نیاز به بررسی دارد.
کتاب شگفت انگیز برای یک فرد که درس های ساز درامز را به عنوان یک کودک در نظر گرفت و دوست دارد به “گوش” نوازندگی کند اما آکورد را نمی داند. تضمین بهبود چنانچه من فقط به آن چسبیده! پیوند مارپیچ را دوست دارم
بسیار راحت است برای دنبال .

پس از دوره پنج و یا خیلی پیشرفته و گیج کننده بود . . .
به اندازه کافی ساده شروع شد، اما به عنوان یک مبتدی، پس از حدود دوره پنج یا خیلی پیشرفته و گیج کننده بود. بعضی از دستورالعمل ها نامشخص بود و من امر هایی را برای گوگلینگ به پایان رساندم تا بتوانم آنچه را که در کتاب ذکر شد، بدانم.

کتاب بزرگ برای مبتدیان بزرگسال!
این موجب می شود یادگیری به عنوان یک بزرگسال بسیار راحت است. این یک کتاب عالی است و چنانچه شما یک مبتدی برای دنبال یادگیری هستم، این کتاب را بسیار توصیه میکنم.
این روش خوبی برای یادگیری ساز درامز است.
محصول خوب، قیمت مناسب
خوشحالم که این را خریدم

دانلود فایل کتاب مبنای آموزش مهارت های درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.