کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی

کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی

کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی

کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی

کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

البته عالی من یاد می گیرم و سریع می شوم. چه چیز دیگری قادرم بپرسم؟

من آن را تمام نکرده ام (من حدود 70٪ از آن را دارم) اما من به اندازه کافی دیده ام و آموخته ام که این دوره را ارزیابی کنم.

در یک کلمه: عالی. من مطمئن هستم گرفتن عناوین بیشتر از این دوره از دوره ها و نویسنده است.

کمی از محتوا: به عنوان یک بچه (من اکنون در سی سالگی) من فرصتی برای مطالعه کمی ارگان و کیبورد موسیقی ، فقط به اندازه کافی برای یادگیری نت ها، چند آکورد و برخی از آهنگ ها.

سریع به جلو دو هزار و سیزده من علاقه مند به ساز درامز ، بر این اساس با داشتن تجربه قبلی من می خواستم آن را اهرم استفاده کنید و به درس های خصوصی با معلم درامر بسیار با تجربه است.

داستان کوتاه کوتاه، یادگیری ملودی ها و توانایی نوازندگی کردن آن ها بود، اما چیزی از دست رفته بود. اساسا، تئوری ساختاری و حمایت از آنچه من در حال یادگیری بودم و بیشتر از همه، توانایی خواندن نت ها با دید، که برای من بسیار دشوار بود.

این کتاب / درس تمام آنچه را که گم شده بود به من داد. من واقعا درباره اینکه چگونه مفاهیم را درک می کنم تحت تاثیر قرار می گیرم و البته بسیار خوشحال هستم.

علاوه بر این، درسهایی را در منزل می بینم، در دسترس بودن من، صرفه جویی در وقت، گاز و البته هزینه های بسیار، خیلی کمتر (بدون مقایسه).

اگر در یادگیری جدی هستید، توصیه میکنم یک کیت ساز درامز دیجیتالی خریداری کنید، در فروشگاه های کتاب معاملات خوبی وجود دارد. من شخصا Yamaha P95 (که اکنون AFAIK متوقف شده و به روز شده است) خریداری می شود که یک ساز عالی نیز است.

دوبار فکر نکن این یک دوره عالی است که در آن شما فرا خواهید گرفت که ساز درامز را نوازندگی کنید.

تا کنون خیلی خوب! من عاشق این حس که شما در هنگام پخش یک آهنگ که برای اولین بار به رسمیت شناختن

ین کتاب مفاهیم موسیقی را معرفی می کند که کاملا راحت به نظر می رسد و به شما سرکوب نمی کند. من در سرعت خودم کار می کنم و به عقب برگردم و چیزهای قدیمی را همانگونه که حس می کنم نیاز دارم بازبینی کنم، اما همیشه به جلو می روم، این نوع اعتیاد است. تنها تجربه من با موسیقی پیش از این زبانه های گیتار بود (و من هرگز خیلی خوب بود). اولین حس واقعی من که “من واقعا نوازندگی ساز درامز !!!” زمانی بود که من با خواندن صفحه موسیقی قادر شدم زنگ زنگ بزنم. در کل، هیچ کلید میانبر برای یادگیری ساز درامز وجود ندارد و این کتاب راحت است برای درک ساده و ساده. همه امر هایی را که ضروری است برای یادگیری ساز درامز به عنوان یک بزرگسال به یاد بیاورید فرا خواهید گرفت ، اما تمرین تمرین را فراموش نکنید!

از آنچه که شنیده ام، توصیه می کنم یک معلم برای بررسی تکنیک، وضعیت و غیره به شما توصیه شود، زیرا این کتاب به تمام جزئیات و تفسیر جزئیات یا اصلاح آن نمی پردازد و یا اینکه مطمئن شوید که شما درست انجام می دهید. اما این دلیلی برای خرید این کتاب نیست.

اگر من قادرم آن را مجددا انجام دهم
1) چنانچه من می قادر شدم آن را دوباره انجام دهم، قادرم از یک معلم درس های ابتدایی بگیرم و برای اولین بار به جای یک کیبورد موسیقی ، “درامز دیجیتالی” را خریدم. من کاملا مطمئن هستم که این کتاب برای ساز درامز معمولی یا دیجیتالی طراحی شده است، نه یک کیبورد موسیقی ، اما هیچ مشکلی در یادگیری بسیار فراوان در یک کیبورد موسیقی وجود ندارد، به غیر از کلیدهای غیر وزن.
2) کتاب را با CD می گیرم. منابع آنلاین هستند که هر کدام از ملودی ها و آهنگ ها را در کتاب (یوتیوب) پخش می کنند، اما من ترجیح می دهم CD را در آنجا داشته باشم (بدون تبلیغات یوتیوب). ارزش پول اضافی برای دیدن آنچه که “فرض کنید” به نظر می رسد ارزش دارد.

دانلود فایل کتاب مجموعه ست تمرین های عالی تکنیک درام نوازی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.