دانلود پروژه پیدا کردن شغل آنلاین با #C

دانلود پیدا کردن شغل آنلاین با #C

پیدا کردن شغل آنلاین با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاسآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پیدا کردن <a href=شغل آنلاین با #C” title=”پیدا کردن شغل آنلاین با #C” />
بدون کوه، فقط یک کتاب بسیار خوب است
پس از ناامیدی از پیدا کردن یک کتاب خوب در C + +، این را بر اساس مشاوره یک همکار کار کردم، و من خوشحالم که از مشاوره او دنباله روی کردم!
C ++ How to Program یک کتاب خوب C ++ است که برای استفاده در کلاسهای دانشکده علوم کامپیوتر در کالج طراحی شده است. این شامل تمام اطلاعاتی است که شما راجع به کامپیوترها، زبان برنامه نویسی و C ++ نیاز دارید. در انتهای هر فصل خلاصه ای از مفاهیم تحت پوشش و مجموعه ای از تمرینات خود متن است. این کتاب نه تنها مرجع خوب است، بلکه منبع آموزشی خوبی نیز دارد. این بهترین کتاب در C یا C ++ است که تا کنون خوانده ام (و شامل Kernighan و Ritchie).
اگر شما برای دنبال یک کتاب در C ++ هستید، این یکی را خریداری کنید و * نه * یکی از محبوبترینها با کوهها در پوشش.
راهنمای کامل C ++ یازده
در کلاس C ++ من واقعا نیازی به این کتاب به مراتب ندارم، اما چنانچه خودتان را یادگیری دهید، یا چنانچه به راهنمایی خوب، مدرن C ++ یازده نیاز دارید، با توضیح ساده و موارد استفاده، این کتاب را دریافت کنید . C ++ دارای اسناد وحشتناک (همه غیر رسمی) در مقایسه با اسناد رسمی جاوا و گیاهان دارویی از عناصر غیر رسمی آموزشی است. این کتاب این شکاف را برای زبان آموزان و برنامه نویسان سی ++ بسته است.
برای مدت طولانی و عمیق برای معرفی مفاهیم
در حالی که این کتاب ممکن است راجع به پخش تنها در شهر برای یادگیری C + + باشد، نویسندگان تمایل دارند برنامه های طولانی نمونه را با بسیاری از چیزهای دیگر که در کنار مفهومی که در تلاش برای نشان دادن آن هستند ادامه دهند. بهترین راه یادگیری برنامه نویسی، برنامه نویسی است، اما اولین نمونه ها بایست بسیار کوتاه و بسیار مختصر باشند و به نقطه ای نزدیک باشند. مثالهای مقدماتی بایست اطلاعات غیر مرتبط را که بانی می شود این کتاب دشوار به نظر برسد، از بین ببرد.
روش خوبی برای یادگیری این موضوع است که در واقع رمز را بدون افزودن آن از سی دی وارد کنید. بسیاری از نمونه های مقدماتی در کتاب چندین صفحه طولانی هستند و خواننده را از انجام تلاشهایشان محروم می کند.
ما از این کتاب در یک کلاس استفاده می کنیم، اما مربی برنامه های نمونه کوتاه، مختصر (و اثربخش) را برای معرفی مفاهیم ارائه می دهد. این ثابت کرده است که در یادگیری جنبه های بسیاری از امر هایی مانند اشاره گر بسیار موثر است. این کتاب به سمت ضخامت چیزها می رود و سخت است که نقطه نظرها را ببیند. به همین دلیل ما به ندرت از متن در کلاس استفاده می کنیم و بر اساس نمونه های کد نمایش داده شده در کلاس، تکیه می کنیم. دانش آموزان از کتاب به عنوان مرجع استفاده می کنند، نه به عنوان یک منبع اولیه.

:منابع بیشتر

An Introduction to Programming With C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.