دانلود چگونه ریتم های مقدماتی درامز را بدون استیک (چوب درام) یا با آن بنوازید

دانلود چگونه ریتم های مقدماتی درامز را بدون استیک (چوب درام) یا با آن بنوازید

چگونه ریتم های مقدماتی درامز را بدون استیک (چوب درام) یا با آن بنوازید

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

چگونه ریتم های مقدماتی درامز را بدون استیک (چوب درام) یا با آن بنوازید

هنگامی که شما در خصوص خوشه های کلید های سیاه و سفید فراگیری می بینید، بلافاصله آن ها را متوجه خواهید شد که به ساز درامز نگاه می کنید.
هنگامی که شما در خصوص تمام مراحل و مراحل نیمه و دیگر فاصله های فراگیری می بینید، بلافاصله هنگامی که شما به ساز درامز نگاه می کنید این را می بینید.
هنگامی که شما در خصوص آکورد ها و گام ها فراگیری می بینید، به محض اینکه به ساز درامز نگاه می کنید مخلوطی از آنهایی که برای اولین بار به ذهن می آیند را می بینید.

هرچه بیشتر از نظر مبانی موسیقی یاد بگیرید، بیشتر زمانی که متوجه می شوید که بر روی نوارهای سیاه و سفید نگاه کنید.

پس از اینکه شما برای مدتی نوازندگی کردید، مخصوصا زمانی که با بسیاری از امضای کلیدی آشنا هستید و بسیاری از آهنگ ها را پخش کرده اید، شروع به نگاه کردن به نت های خاصی خواهید کرد و بلافاصله آهنگ یا ریف را مشاهده خواهید کرد که این نت ها را به شدت از آن یاد می شود و از این بر روی برای نشان دادن این کلیدها در ذهن شما گیر کرده است.

اگر دستم را بر روی یک محل نشانه عرضی بر بر روی ساز درامز قرار دهم، بسته به اینکه خوشه ای از یادداشتهایم دستانم بسته شود – قطعه ای خاص از موسیقی به ذهن خواهد رسید!

یکی دیگر از نکته جالب توجه این مطلب است که چنانچه شما به نوشتن آهنگ های خودتان دلخور هستید، ترجیح می دهید برای نوع خاصی از آکورد ها یا معیارهای کلیدی خاصی (گام ) ایجاد شده و از این بر روی زمانی که دستان خود را بر روی ساز درامز قرار می دهید، بلافاصله به آن کلید می روید امضا به صورت خودکار!

به هر حال من فکر می کنم زمانی که یک پیانیست به ساز درامز نگاه می کند امکان پذیر است! امکان بی پایان!

به معنای واقعی کلمه، تصور بصری آن ها از کلید ها منحصر به فرد نیست. اما آنچه آن ها * می دانند * چیز دیگری است. هر کلید یک دوست است، زیرا نت نام (C، C sharp، و غیره) بسیار عمیق است.

چیز دیگری که آن ها می دانند این مطلب است که فاصله فیزیکی آن ها نیاز به حرکت در جهت رسیدن به قسمت های مختلف کیبورد موسیقی دارد. چنانچه این به نظر شما بی اهمیت باشد، دارای این توان هستم دو مورد را که در آن نیست، نشان دهم:

از یک پیانیست بپرسید که به جای مرکز مرده ساز درامز نشسته و نوازندگی کند. این بسیار ناسازگار است و سبب اشتباه می شود!
یک پیانیست در یک کیبورد موسیقی هفتاد و شش کلید الکترونیکی نشسته و آن ها را مجبور به پخش می کنند. این فقط یک مسئله از نت هایی است که در سمت چپ و راست به پایان رسیده است، این به این معنی است که امتیاز مرجع شما برای مسافت دور از دسترس نیست.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.