کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی

کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی

کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی

کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی

کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

سرانجام! من یاد می گیرم درامز
شما قادرید ترفندهای جدید سگ جدید را یاد بگیرید.

من یک معلم ساز درامز دارم، او ایضا گیتار پسرم را می آموزد، ما درس های تجاری می گذاریم، بر این اساس هر هفته دیگر می روم. این کتاب برای شما طراحی شده است تا خودتان را تدریس کنید اما درسها انگیزه من را برای تمرین و پیشرفت حفظ می کنند. من قادرم به یک درس بروم، برای مدرسم همه چیز را تمرین و یاد بگیرم و بازخورد بگیرم و او قادر است چند تکنیک را توضیح دهد و چگونه به نوازندگی برخی از آکورد های تیز و مبانی موسیقی و سپس من با چند آکورد بیشتر و آهنگ قبل از درس پسین من پس این هم برای من خوب است.

من واقعا قادرم یک معامله بزرگ را به خودم انجام دهم، که بسیار خوب است، اما من واقعا دوست دارم که مربی برای ورود به سیستم و کمک به من اطمینان حاصل کنم که من اشتباه یاد نمی گیرم. من بیشتر با موقعیت دست و مچ دست و انگشتانم مبارزه کرده ام و او در نگه داشتن من این کار را به درستی انجام داده است، بر این اساس مجبور نیستم بعدا بازنویسی کنم.

بارها آرزو می کنم که کتاب کمی آرامتر شود. آکورد های جدیدی در هر صفحه دیگر وجود دارد و من اخیرا غرق شدم و مایل بودم فقط بتوانم آنچه را که من آموخته بودم به جای آن همیشه چیزی جدید به دست آوردم اما این در حال آمدن است، بر این اساس در این چندین صفحه کوتاه از آکورد ها آویزان می شوم .

درامز در حدود چهار ماهه بوده و منتظر است تا بتوانم برخی از آهنگ هایی که می دانم امیدوارم به زودی بنوازم .

نمی توانم صبر کنم تا چیزی را یاد بگیرم، چیزی که من دارم . . .
نمی توانم صبر کنم چیزی را یاد بگیرم، هرگز پیش تر هرگز کیبورد موسیقی را آموخته ام.

من بایست کمک کنم تا یاد بگیرم چه کیبورد موسیقی مقرون به صرفه ای را قادرم برای شروع در یادگیری بگیرم

هر روز او در یک زمان کمی کار می کند و لذت بردن از آن راحت و مفید است
این برای دختر نوجوان من خریداری شده و او آن را دوست دارد. هر روز او در یک زمان کمی کار می کند و لذت بردن از آن راحت و مفید است.

این واقعا یک کتاب درس بزرگ است
این واقعا یک کتاب درس بزرگ است. هنگامی که در کودکی بودم، درس های رسمی گرفتم و برخی از دانش های پایه را حفظ کردم، و این موجب شده تا برخی از چیزها را تا حدودی راحت کند. اما پسرم، که تا به حال درس نداشته است، توانست برخی از درسها را نیز انتخاب کند.

پیگیری خوب برای درس ساز درامز مبتدی
این یک ادامه خوب کتاب اول کتاب است. فقط چهار ستاره از آنجا که من حس می کنم آن را به اندازه کافی پیش از اولین کتاب پیشرفت نیست.

کتاب بزرگ و در شرایط کامل آمد.
100٪ راضی است به چه علت این کتاب بیشتر از فروشگاه های کتاب در دسترس نیست؟ پسرم به کپی خودم نیاز داشت و می خواستم یک نسخه دیگر برای او بخرم تا بتواند در آن بنویسد. آیا دارای این توان هستم دوباره از فروشگاه های کتاب به زودی سفارش دهم؟ با تشکر.

خوب
کتاب خوب. من سالها از این دوره درس خوندم من می بایستی نماینده فروش باشم 🙂
شوهر من آن را دوست دارد

دوست داشتن این کتاب
من چند سال در مدرسه ابتدایی ساز درامز گرفتم و اکنون در اواسط سی سالگی در تلاش برای یادگیری ساز درامز هستم. این کتاب کمک بزرگی است. من به راحتی قادرم هر درس را دنبال کنم و تا کنون آن را به عنوان بسیار یکپارچه در دشواری افزایش یافته است. من تا کنون تنها از طریق کتاب تنها 1/2 راهم.

دانلود فایل کتاب آموزش ساده درامز برای پیشرفت در درام نوازی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.