کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز

کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز

کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز

کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز

کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

می خواهم پنج ستاره را بدهم، اما . . .
اول، من فکر می کنم این یک کتاب واقعا خوب برای یادگیرندگان بالغ است – به ویژه کسانی که ممکن است پیش تر از ساز درامز یا یک ساز دیگر استفاده کرده باشند. این ماده هر موضوع جدیدی را تحمل نمی کند، بر این اساس چنانچه چیزی درباره اطمینان شما درباره بعد از هنگامی که که در کتاب پیش رو قرار گرفته اید و مایل به بررسی آن هستید، اطلاعات به اندازه کافی راحت برای پیدا کردن و شما حس نمی کنید مانند اینکه با عناصر بیشماری چکش می کنید. اکثر ترانه ها فقط برای هر وسیله ای درباره کتاب های پرینت هستند. بعضی از کتاب های گیتار در آن ها تقریبا یکسان است.

فایل های صوتی از دی وی دی بسیار مفید هستند، به خصوص چنانچه شما با لحن آشنا نیستید. آن ها به شما نمونه هایی خوب از آنچه که در سرعت می خواهید صدق می کنند. چه چیزی موجب شد من به چیزی فکر کنم؟ چنانچه مترونوم ندارید، بایست یکی را بگیرید و از آن استفاده کنید. تمرین با آن کمک خواهد کرد حتی نوازندگی خود را فوق العاده.

یکی از امر هایی که من متوجه شدم این موضوع است که به نظر نمی رسد دیوایس همه فایل های صوتی را بر بر روی آن داشته باشد که کتاب (و وب سایت های فروشگاه های کتاب و آلفرد) می گوید بایست آن را داشته باشد. من از پشتیبانی فنی آلفرد ایمیل فرستاده ام و منتظر پاسخ هستم تا ببینم چگونه قادرم کپی های فایل های صوتی گم شده را دریافت کنم. همانگونه که من قادرم بگویم که موارد زیر گم می شوند.

لالایی، تعقیب کردن آبی دور، ملت خوب، Auld Lang Syne، غریبه، بیش از رنگین کمان، در نهایت، تصنیف در باران، لورا، خود را یک کریسمس کوچک، گلوله از جزیره Gilligan، Chattanooga چو چو.

با این حال، زمانی که درس های قبلی را به پایان رسانده اید، می بایست بتوانید این آهنگ ها را با فایل MP3 به نحو عالی کار کنید. ممکن است بدون شنیدن صوت طول بکشد، اما شما بایست بتوانید آن را انجام دهید. چنانچه شما نیاز به صدا (که مطابقت دارد) موسیقی، یک برنامه به نام Musescore وجود دارد که قادرید از آن برای وارد کردن نت ها و پخش فایل استفاده کنید. این ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما یکی از مزایای مهم این است: چنانچه نت ها را با استفاده از کیبورد موسیقی (به جای ماوس) وارد کنید، آن چیزی را که در کتاب خواندن موسیقی یاد گرفته اید تقویت می کند.

وقتی که من از آلفرد می شنوم، من این پست را با پاسخ خود به روز می کنم.

8/20/13: من از حمایت فنی آلفرد شنیدم CSR Matt بسیار مفید بود و CD را با موارد موجود در آن فرستاد. خدمات مشتری عالی! من نمره خود را به پنج اکنون افزایش یافته است. من با کتاب بسیار خوشحالم.

عالی!
من فقط شروع کردم، اما واقعا کار می کند و برای تایمر های اول عالی است! من مشتاقانه منتظر دریافت بیشتر به کتاب و رفتن به درس های دیگر! من همیشه می خواستم یاد بگیرم و تا کنون این کار را راحت و کارآمد ساخته است. 🙂

بهترین دوست دانش آموز درامز
این دومین مجموعه کتابهای این نویسنده است که خریدم. محتوای درس در این کتاب ابتدا دانش آموزان ساز درامز را به طور صحیح راهنمایی می کند.
واقعا به یاد آوردن حافظه من برای نوازندگی کمک کرد!

من تازه با استفاده از یک دوره آموزش-خود-به-بازی و این یکی به نظر می رسد . . .
من تازه با استفاده از یک دوره آموزش و یادگیری خودم به نوازندگی بازی می کنم و این به نظر می رسد کمی برای من راحت تر از دو مورد قبلی است که من نگاه کردم.

کتاب عالی چنانچه عناصر تکمیلی دارید
من این کتاب را برای یک کالج کالج خریدم. من متوجه شدم که برای دانش آموزان با برخی از پس زمینه های موسیقی خوب است، زیرا مفاهیم به سرعت آموخته می شود. برای رفتن هرچه کندتر، می بایستی عناصر تقویت کننده / مکمل اضافی داشته باشید.

دانلود فایل کتاب آموزش SnareDrums کلاسیک مرجع درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.