کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها

کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها

کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها

کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها

کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

این عالی است
این عالی است! عشق چقدر راحت است که بخواند و درک کند. عالی است برای شروع با ساز درامز . این واقعا به من کمک فراوانی کرد و من از آن قدردانی میکنم. من ایضا دوست دارم که چگونه دارای این قدرت هستم این را در تلفن من برای دسترسی راحت داشته باشد! عالی!

کتاب بزرگ – راحت برای درک
من شروع به درس ساز درامز میکنم و معلمم از این کتاب استفاده می کند. پیگیری و درک راحت است. من این موضوع را دوست دارم که چگونه آن را بر بر روی اطلاعات ایجاد کند تا دانش نوازندگی شما به سرعت پیشرفت کند. من یک همکار دارم که چندین دهه نوازندگی کرده است ساز درامز . او این کتاب را برای برادر بزرگ خود که علاقه مند به درس بود، به ارمغان آورد، زیرا او متوجه شد که درسها چه قدر است. این به نظر من برای دانش آموزان بزرگسال مناسب است.

دارای سی دی است!

من چندین مورد را نگاه کردم، این واقعیت است که این یکی CD را در وسط توصیف کتاب پنهان شده است. من تقریبا 50٪ بیشتر برای یکی پرداخت کردم که به وضوح نشان داد که دارای CD است.

درباره کتاب:

کتابهای “همه در یک” عالی هستند، خیلی بیشتر از دوره Basic Piano بزرگسالان، من نمی دانم به چه علت هر کسی این نسخه را دریافت نمی کند. این دوره از زمان، اما ایضا مبانی موسیقی پایه و جزئیات بیشتر در باب تکنیک می آموزد. اتصال شانه پلاستیکی اجازه می دهد تا آن را به آرامی باز شود، مناسب برای قرار دادن در قفسه ساز درامز .

هر عنوان آهنگ دارای شماره آهنگ CD همراه با عنوان است. ایضا یک CD “پاداش” وجود دارد، اما در واقع تنها هفت آهنگ از این کتاب وجود دارد.

از آنجا که بخش هایی از این کتاب وجود دارد که قادر است (و می بایستی ) به عنوان بخشی از لزوم نوشته شود، یحتمل بهتر است که یک نسخه استفاده شده را خریداری نکنید.

توجه: ISBN ها در صفحه اول از یک فشردن زودتر است. با این حال، پوشش پشتی (0-88284-931-X / 978-0-88284-931-7) مطابقت دارد و این عنوان را به عنوان 5756، کتاب و سی دی لیست می کند.

من این کتاب را توصیه می کنم.

بزرگ برای یادگیرندگان بالغ!

کتاب بسیار خوب برای دانشجویان ساز درامز بزرگسالان. من اتفاق می افتم که یک معلم ساز درامز داشته باشم، اما فکر می کنم یحتمل شما با این کتاب دارای این توان هستی یاد بگیرید.

با این حال کتاب بزرگ برای مبتدیان . . .

این کتاب به طور کلی برای مبتدیان راحت است اما من فکر می کنم این امر به ویژه مفید خواهد بود که قادر به شنیدن آهنگ های ساز درامز با سی دی باشید. من آن را ناامید کننده نمی توانم مقایسه آنچه من در ساز درامز در مقایسه با آنچه که در سی دی پخش شده است. بر این اساس بیش از 3/4 از زمان، من مطمئن نیستم که آیا من واقعا نت ها را در ریتم سمت راست نوازندگی می کنم.

به طور کلی، این هنوز یک کتاب بسیار خوب نوشته شده است اما CD با بهبود آهنگ های ساز درامز بهبود یافته است.

عالی برای مبتدیان

من این کتاب را دوست دارم عالی است برای مبتدیان و دستورالعمل های راحت است که یک تازه کار دارای این توان هستی درک. آهنگ های بزرگ برای تمرین حتی چنانچه آنان کمی “کودک مانند”. زنگ صدای جرنگ جرنگ یکی است که من فقط آموخته ام و از آنجایی که کریسمس به زودی در اینجا خواهد بود، این عالی است که بتوانم آن را به نحو خوشایندی بنوازم .
کتاب خوب است، اما سی دی به عنوان اشاره شده در پوشش گنجانده نشده است.

دانلود فایل کتاب آموزش اسنیردرام و درامز برای درامرها و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.