دانلود دفتر تلفن ساده همراه با کلاس ها،کتابخانه با امکان ورود – ويرايش- حذف

دانلود دفتر تلفن ساده همراه با کلاس ها،کتابخانه با امکان ورود – ويرايش- حذف

دفتر تلفن ساده همراه با کلاس ها،کتابخانه با امکان ورود - ويرايش- حذف دفتر تلفن ساده همراه با کلاس ها،کتابخانه … یا سوال را با ما درمیان بگذارید250 60 …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

دفتر تلفن ساده همراه با کلاس ها،کتابخانه با امکان ورود - ويرايش- حذف

بسیار مفید در یادگیری C. بهترین برای مبتدیان و کتابچه راهنمای عالی برای مرحله پیشرفته در برنامه نویسی C
من یک مهندس هوافضایی برای یادگیری برخی از روش های محاسباتی در دینامیک سیال است و من شروع به یادگیری برنامه نویسی سی با این کتاب کردم. من یک مبتدی کامل بودم و با استفاده از این کتاب دارای این قدرت هستم بگویم که دانش منصفانه از برنامه نویسی C به دست آمده است.

یکی از کتابهای درسی برنامه نویسی C بهتر است
این یکی از بهترین کتاب های C موجود در بازار اکنون است. من فقط از قسمت C متن برای کلاس هایم استفاده می کنم. همان طور که در بالا ذکر شد، بیشتر متن به همان نسخه قبلی مربوط می شود به جز این نسخه:
1. برنامه نویسی بازی
2. عناصر جاوا را از بین برد
3. بیشتر راجع به C99
میخواهم یک کتاب دقیقا C باشد (بدون بخش C ++ در آن)

کتاب خوب برای افرادی که تجربه برنامه نویسی قبلی یا قبلی ندارند
این یکی از چند کتاب برنامه نویسی من است که به وضوح مفاهیم زبان اشاره شده به آن را توضیح می دهد. این هر مثال را توضیح می دهد و ایده های برنامه نویسی خوب و ایضا اشتباهات برنامه نویسی رایج را ارائه می دهد. عالی است چنانچه شما مایل به یادگیری جنبه های مهم از C بدون خواندن متن بیشماری از متن فنی سخت است.

بدترین سی ++ تا کنون
اگر میخواهید C ++ و C ++ را در OOP یاد بگیرید، این کتاب مناسب برای شما نیست. این کتاب به قدر کافی نوشته شده است که آن را بسیار دشوار می دانیم. من برای هر دانش آموز یا حتی برنامه نویسان پیشنهاد می کنم کتاب C ++ را که توسط تونی گادیس نوشته شده است را انتخاب کنم و به نحو خوشایندی نوشته شده است که کتاب # یک در میان دانش آموزان، معلمان و برنامه نویسان است. من تمام احترامام را برای کتابهای Detiel برای هر زبان برنامه نویسی از دست داده ام. من نمی دانم به چه علت آنان حتی کتابهای دتیل را در کالج ها و دانشگاه ها نیز تدریس می کنند، زمانی که همه طرفداران می گویند این موضوع است که این کتاب به نحو خوشایندی نوشته نشده است.

سرقت مسلحانه
این کتاب اکنون در نسخه NINTH خود است و بسیار غیر ممکن است برای پیدا کردن مورد استفاده قرار گیرد. آیا شما شاید با استفاده از پول نقد خود را با استفاده از دانش آموزان کالج سخت تر است؟

این کتاب مانند نام تجاری جدید است
من با این کتاب بسیار راضی هستم، شرایط عالی مانند نام تجاری جدید است و به ذکر این نکته توجه نکردم که چند روز پیش از آن انتظار داشتم که این کتاب را دریافت کنم.

متن کالج
این کتاب برای پسر من در دوره های کالج من مفید است و من این خدمات را توصیه می کنم آن را به عنوان تبلیغ شده است.

نسخه نادرست، بدون CD
من دستور دادم و به نظر می رسید نسخه ششم را سفارش می دهد، ISBN می گوید این نسخه ششم نسخه w / cd است. من هفت نسخه بدون سی دی دریافت کردم.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.