دانلود سورس ساعت آنالوگ که محیط گرافیکی بسیار زیبا دارد

دانلود سورس ساعت آنالوگ که محیط گرافیکی بسیار زیبا دارد

سورس ساعت آنالوگ که محیط گرافیکی بسیار زیبا دارد این سورس همانطور که در تصویر میبینید … زیبا دارد و در آن از کتابخانه های … حرفه ای به حساب می آید و میتوان … و یا سوال را با ما درمیان بگذارید250 …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود پروژه های سی پلاس پلاسبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سورس ساعت آنالوگ که محیط گرافیکی بسیار زیبا دارد

این کتاب برای یادگیری برنامه نویسی C ++ است.
اولین چیزی که متوجه شدم نمونه های کد بود. من نمی توانم به شما بگویم که چقدر ساده تر این کار را برای برنامه نویسان تازه کار برای کد گذاری رنگ انجام خواهد داد. این بانی می شود که رمزگشایی [چیزی که من مطمئنم برای آنان متن بیگانه است] بسیار راحت تر است. بعد، تمرکز بر بر روی مسیر شیء در انتهای هر فصل یک عنصر حیاتی است که اکثر عناوین دیگر از آن خارج می شوند. اکثر کتابهای C ++ به نحو شما را یادگیری میدهند، اما نه روش طراحی. این همان چیزی است که به شما یادگیری داده می شود که چگونه یک آجر بسازید، اما نه اینکه چگونه خانه را بسازید. اطلاعاتی که در اینجا ارائه می شود، به روشنی و منظم ارائه می شود. برخی از برنامه های C ارائه شده است، اما این تمرکز متن نیست. آخرین، اما قطعا نه کم است، Freebie ویژوال استودیو یک لمس خوب است، از آنجایی که این چنین کامپایلر محبوب است، آشنا W / آن محیط، و برخی از ویژگی های خنک تر آن ارائه می دهد.

یک کتاب بسیار خوب است
من نمی توانم این کتاب را به طور جدی برای کلاس C برنامه نویسی بگیرم. من به برنامه علمی کامپیوترم در مدرسه نسبتا خوب هستم، اما هنوز هم دوست دارم که کتابهای خود را بخوانم، حتی چنانچه کلاس برای مبتدیان بیشتر باشد. این کتاب مفاهیم اصلی برنامه نویسی را نشان می دهد، نمونه های بیشماری را نشان می دهد و پس از آن فقط حرکت می کند. من نمی دانم که مخاطب هدف در این کتاب است. آنان واقعا کار خوبی نمی کنند که توضیحات مفاهیم را برای مبتدیان توضیح دهند و نویسنده بایست انتظار داشته باشد که مبتدیان با نوشتن کد بدون ذهنیت یاد بگیرند. من با C آشنا هستم، از این بر روی دارای این قدرت هستم مستند آنلاین را نگاه کنم. من نمی توانم تصور کنم که چه چیزی از یک برنامه نویس با تجربه یا متخصص C در این کتاب استفاده کنم. منابع رایگان رایگان رایگان آنلاین برای یادگیری C یا با استفاده از یادگیری های ویدئویی و یا مستندات وجود دارد. من Kernighan و Ritchie را توصیه می کنم (آنان توسعه دهنده های این زبان هستند) C زبان برنامه نویسی زبان دو نسخه: C زبان برنامه نویسی 2nd Edition

یک منبع موثر راجع به نحوه برنامه ریزی در زبان C است
این کتاب راجع به مفاهیم اساسی برنامه نویسی C ادامه می یابد و برای برنامه نویس تازه کار C که برای ایجاد مهارت در نوشتن برنامه های C ایده آل است، ایده آل است. این عناصر شاید مشابه آنچه در دوره اول یا دوم در سطح دانشگاه در برنامه نویسی C تدریس می شود.

مباحث تحت پوشش در این کتاب شامل کنترل برنامه، آرایه ها، اشاره گرها، فایل های I / O، رشته ها، ساختار داده ها و سایر مفاهیم است. برای بالا بردن این موضوع، چندین فصل به برنامه های C + + معرفی شده اختصاص دارد.

ارائه عناصر به نحو خوشایندی انجام می شود. متن خواندن راحت است و شامل تعداد بیشماری از نمونه ها و نمودارها است که بانی درک مفاهیم و نحو می شود.

به طور کلی، این کتاب یک منبع با ارزش برای کسانی است که مهارت های خود را در زبان برنامه نویسی C یاد می گیرند یا تجدید می کنند.

:منابع بیشتر

C++ Primer Plus, Portable Documents

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.