دانلود برنامه فوق حرفه ای مدیریت انبار

دانلود برنامه فوق حرفه ای مدیریت انبار

برنامه فوق حرفه ای مدیریت انبار  برنامه فوق حرفه ای مدیریت انبار به … که دارای متدهای زیر میباشد1-نام کالا2-قیمت کالا3-تعداد کالا4-کد … دارد و یک برنامه فوق حرفه ایبه حساب … قوی استفاده کرد.نکته قابل توجه در این برنامه … بسیار آسان کرده استهرگونه مشکل و یا سوال …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++آموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه فوق حرفه ای مدیریت انبار

احتمالا بهترین کتاب C ++ تا کنون نوشته شده است!
کاملا شاید مطلوب ترین کتاب C ++ تا کنون است!
این کتاب همه چیز را از ساده ترین مفاهیم پوشش می دهد (با شروع از استاندارد “Hello World” -type برنامه که توضیح می دهد که اظهارات بایست با semicolons، استفاده از braces های درهم و برهم، که هر برنامه شروع به اجرای در تابع اصلی، و غیره ) تا موضوعاتی نظیر قالب ها، توابع مجازی خالص، پلی مورفیسم از طریق اشاره گر کلاس پایه به کلاس های مشتق شده، مدیریت استثناء ساختار یافته و غیره.
یکی از بهترین چیزها راجع به این کتاب این موضوع است که آن را به شدت به شما می آموزد برنامه های کاربردی خوب، تمام راه را از طریق. برخی از کتابهای C ++ برای مبتدیان سعی دارند زبان شما را تدریس کنند و حتی سعی نکنند به شما یادگیری دهند که چگونه برنامه ها را به درستی بنویسید. این کتاب نیست بعد از مدتی آنان روش مناسب نوشتن کد را به شما می گویند و ایضا توضیح دهید که به چه علت بایست این کار را انجام داد.
همچنین نویسندگان آنچه را که (و موعظه) می آموزند تمرین می کنند. به عنوان مثال، فصل “X” توضیح می دهد که چگونه برای ایجاد قالب ها، سپس زمانی که فصل “Y” یک ساختار داده عمومی پدید می آورد، مانند پشته یا صف، نویسندگان این کار را با استفاده از قالب ها انجام می دهند. بعضی کتاب های دیگر در یک فصل به شما چیزی می آموزند و به نظر می رسد که آن را حتی فراموش کرده اید.
همچنین حداقل نسخه من دارای یک کامپایلر ویژوال سی + شش (نسخه ی آموزشی یا چیزی است نه نسخه کامل) اما چه کسی انتظار دارد که به هر حال؟
این قیمت بسیار سنگین در مقایسه با بسیاری از دیگر کتابهای C ++ است. اما، سعی نکنید خیلی زود به عنوان یک “عکاسی” حرف بزنید، شاید تنها متنی است که شما همیشه برای برنامه نویسی C ++ نیاز دارید. از این بر روی با خرید این یک متن به جای خرید دو یا سه پول صرفه جویی کنید، که هر یک فقط بخشی از آنچه این کتاب می کند، صرفه جویی می کند.
آه، اجازه بدهید چیزی را روشن کنم این کتاب پوشش جامع ANSI / ISO استاندارد C ++، موضوع کتاب را پوشش می دهد. این C ++ . NET را تدریس نمیکند (اما، نویسندگان همان کتاب دیگری برای آن دارند!).
در نهایت، من در سراسر این کتاب در حالی که یادگیری کسی در دوره برنامه نویسی C ++ کالج بود، فرار کردم. از این بر روی حتی استادان دانشگاه ارزش متن را تشخیص می دهند.

یک راه وحشتناک برای شروع
من مجبور شدم از این کتاب تدریس کنم و از بسیاری جهات ناامید شدم. فصل (7) آنان در \ اشاره گرها به سختی سطح مدیریت حافظه در C خراشیده است. علاوه بر این، کتاب کار ضعیف در تایپ ضعیف تایپ در C را نشان می دهد. بدترین قسمت کتاب، نمونه های متعدد کد است. من به سختی می ترسم و به سختی می ترسم. به غیر از این، نمونه های کد به صورت ناگهانی نوشته می شوند، بدون توجه به قابلیت خواندن و چشم انداز به استانداردهای codin \ gg industry. این کتاب در اسرع وقت بایست از قفسه ها حذف شود! تنها فضیلت موجود در آن، بخش عادلانه ای است که با فرمت های خروجی ارتباط دارد. در غیر این صورت، این خطر برای حرفه ای است، سبک برنامه نویسی ضعیف را یادگیری می دهد و از قدرتمند ترین جنبه های زبان برنامه نویسی سی استفاده می کند.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.