دانلود کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی به زبان ++c

دانلود کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی به زبان ++c

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی به زبان ++c آموزش گام به گام برنامه نویسی به … حرفه ای به همراه110مسئله وتمرین های فراوان… …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی به زبان ++c

این کتاب برای من کار کرد
من این کتاب را برای خودم C + + خریدم. داشتن یک دانش متوسط ​​FORTRAN، من این کتاب را بسیار مفید یافتم.

جوانب مثبت: سازماندهی خوب، نمونه های فراوان و اکتشاف بسیاری از تفاوت های کمی از زبان که بلافاصله آشکار می شود.

منافع: نویسندگان دارای این توان هستند بطور انحصاری با یکدیگر صحبت کنند و فونت همیشه در حال تغییر است که به نظر می رسد کمی سخت است.

کتاب عالی
این کتاب نه تنها به توضیح عمیق C مربوط می شود، بلکه در C ++ نیز خیلی کثیر است. صفحات تکمیلی عالی هستند، اما چیزی که من بیشتر دوست دارم لیستی از توابع در کتابخانه استاندارد است.
این کتاب به وضوح با متن های متفاوتی متنوع و جعبه های رنگی مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه چه این کتاب کمی بیش از حد بزرگ برای خواندن از طریق، آن را برای مرجع عالی است.

بهتر است . .
این کتاب برای اولین بار به مفاهیم ساده (گاهی اوقات شما فکر می کنید که آن را برای احمق ها است) به هیچ وجه دقیق نیست، اما متاسفانه خیلی ساده است که بایست کاملا مخالف باشد. برای مثال، در اشاره گرها، تجزیه و تحلیل در مقایسه با تجزیه و تحلیل ارائه شده در شرایط ساده بسیار ضعیف است.
نه خیلی خوب . . . بهتره . . .

اد مالوی یک شوخی است
اد بایست کتابی را که هرگز فروخته نمی شود بنویسد و از Deitel و Deitel به عنوان او برسد. این کتاب برای مبتدیان نوشته شده است. این اساتید شغل برای اضافه کردن یا حذف محتوا از عناصر درس است. این کتاب راهنمایی است و کار بسیار خوبی از آن می کند. این کتاب هرگز در نظر نگرفته است که به همه چگونگی آن بگوید. Deitel و Deitel به وضوح می دانند که آنان راجع به دانشگاه ها و یا بسیاری از دانشگاه ها صحبت می کنند یا نه، بلکه آن ها را به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی C استفاده نکرده اند. چنانچه کتابی را نوشته اید، چنانچه کتابی بنویسید لطفا به ما بگوئید کجا آن را پیدا کنید، از این بر روی ما قادر هستیم یک بز بز بزیم.

نه چندان خوب بعضی ها ممکن است پیشنهاد کنند . . .
این کتاب بیش از حد متراکم است، اساسا همه چیز شما یک سوم کتاب راجع به موضوع است. با این حال، توضیح به نحو خوشایندی نوشته شده و روشن است، اما چند فصل بعد از کد مثال داده شده برای دنبال دارد.
در هر فصل خیلی در درس های بسیار کوتاه پوشیده شده است، نویسنده حس کرد که مجبور بود که دو زبان دیگر را در همان کتاب c + + و جاوا قرار دهد.
مزایا: توضیح خوب
منفی: در هر درس بسیار کثیر است.

کتاب عجیب و غریب
این کتاب عجیب است . . . من نمی فهمم به چه علت ملت این کتاب را دوست ندارند. این خیلی راحت است که درک شود. همه چیز کامل و بسیار اطلاعاتی است. مثال های بسیار خوبی در پایان هر فصل. این تنها کتابی است که واقعا همه اصول خود را به شما می آموزد. من بسیاری از کتاب های C + + را خوانده ام و این کتاب همه آنان را از بین می برد.

:منابع بیشتر

Learning OpenGL ES for iOS: A Hands-on Guide to Modern 3D Graphics

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.