دانلود بازی Go ،برنامه نویسی به زبان C

دانلود بازی Go ،برنامه نویسی به زبان C

بازی Go ،برنامه نویسی به زبان C سلامبه بازی go خوش آمدید!حریف شما در … را انتخاب کنید.برای این کار عدد 1را برای … برای بازی کردن به روش ژاپنی وارد کنید.سپس … وارد کنیدو با زدن کلید enter انتخاب خود … کردن مکان مهره خود ابتدا مکان افقی آن … عمودی مهره خود را وارد کنید.دقت کنید که … 1 تا اندازه زمین هستند.حال نوبت کامپیوتر است … کند سپس شما باید مهره خود را در … تا زمانی ادامه میابد که زنجیری از مهره … احاطه شده باشد که در این صورت بازیکنی … برنده است.در روش ژاپنی بعد از اینکه مهره … شد آن مهره ها از روی برد برداشته … داده میشودو بازی تا زمانی که هیچ یک … ادامه میابد در نهایت امتیازات طرفین شمارش شده … هر کدام از مراحل بازی با وارد کردنsبازی … با وارد کردن lبازی را ادامه دهید …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

بازی Go ،برنامه نویسی به زبان C

شاید تنها بهترین کتاب یادگیری همیشه نوشته شده است
من نمی توانم به اندازه کافی راجع به C + + چگونه به برنامه 5th Edition بگویم. این کتاب یکی از بهترین و جامع ترین مبانی C ++ در اطراف است – چنانچه بهترین نیست. نمونه های برنامه نویسی هیجان انگیز، سرگرم کننده و عملی است. در طول راه شما راجع به اصول برنامه نویسی خوب در حالی که پایه محکم و استوار در C + + را یاد می گیرید. این ورزش ها به طرز شگفت انگیزی چالش برانگیز هستند. آنان به شما فکر می کنند و شما شروع به درک درستی از برنامه ریزی در دنیای واقعی می کنید. این کتاب به دقت همه چیز را توضیح می دهد. من شگفت زده شدم که در ابتدا فرض می کند که تنها چیزی که می دانید این موضوع است که چگونه کامپیوتر را روشن کنید. در پایان این متن، دانش پایه ای کامل در C ++ خواهید داشت. من به شدت توصیه می کنم که این کتاب را دریافت کنید چنانچه تازه وارد C ++ هستید و به خصوص چنانچه شما یک پس زمینه برنامه نویسی ندارید. توصیه می کنم که خودتان را بسوی خود بگذرانید و حداقل بیست تا چهل صفحه در روز انجام دهید، پنج مورد تمرین را انتخاب کنید (که در مقادیر کثیر ارائه شده)، و تمام کدهای فصل را تایپ کنید (برش ندهید). من به C ++ آمدم بدون اینکه از آن اطلاع داشته باشد و هیچ پس زمینه برنامه نویسی وجود نداشته باشد. اکنون ، من با توجه به این کتاب، بنیاد قوی دارد. باز هم، چنانچه شما می خواهید C + + یاد بگیرند و شما هیچ تجربه ای ندارید، این کتاب را بخرید! پس از پایان، شما قادرید به IDE خاص خود (یعنی Visual C ++، و غیره . . . ) بروید.

کتاب بزرگ توسط یک گروه بزرگ
من دو دوره برنامه نویسی این پاییز را می گیرم و یکی از آنان ویژوال بیسیک نیاز به برنامه های نویسندگان دارد. این یکی از بهترین کتابهایی است که تا به حال خریداری کرده ام. از این بر روی زمانی که کلاس C ++ من یک کتاب را توسط یک نویسنده دیگری تهیه کردم، این کتاب را خریدم و خریدم. کتابهای دیلت نوشته شده است تا هر سطح برنامه نویس بتواند آنان را بخواند و درک کند. در هر فصل چندین مثال برنامه نویسی وجود دارد. هر نمونه بر بر روی قبلی قبلی ساخته شده است، که به شما امکان می دهد تا یک مرحله را در یک زمان برنامه ریزی کنید. ایضا نویسندگان مقدار شگفت انگیزی از اطلاعات مکمل و منابع برای هر کتاب را در وب سایت خود ارائه می کنند. خلاصه کتاب در عبارت: چنانچه همه راجع به کتابهای دیلت، دیگر نویسندگان برنامه نویسی کامپیوتر، شاید از کسب و کار بیرون می آیند!

این یک کتاب C ++ واقعی است!
C ++ چگونه به برنامه به نظر من استاندارد defacto برای یادگیری و ارجاع به زبان C ++ است. دقت متن و هزاران نمونه، این مرجع را در خط مقدم قرار می دهد. توضیحات گذار عالی از برنامه نویسی ساختار یافته به شی گرا بسیار مهم است به هر دو توسعه دهنده حرفه ای و حرفه ای. یک جایزه بسیار مفید برای این متن مقدمه ای برای مدل سازی UML و نحوه ی آن با برنامه نویسی شی گرا با استفاده از یک مطالعه موردی است.
اگر بخواهید یک برنامه نویس جدی C ++ باشد، این متن در قفسه شما خواهد بود.

:منابع بیشتر

Powershell-Beginners-Start-absolute-Window

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.