دانلود کتاب برنامه سازی پیشرفته به زبان++ C

دانلود کتاب برنامه سازی پیشرفته به زبان++ C

کتاب برنامه سازی پیشرفته به زبان++ C این کتاب شامل 11 فصل میباشد …………………….. … آزمایشگاه كمپاني بل زبان C را برای برنامه‌نويسي … پيشين به نامهاي BCPL و B منتج شده … نوشته شدند. زبان C تا سال 1978 منحصر … «ريچی» و «کرنيه» نسخة نهايي اين زبان را … تهیه شد، ليکن براي جلوگيری از ناسازگاريهای ايجاد … ANSI تعاريف متحدالشکلي مطرح کرد. آنچه در اين … مفسر خود برنامه‌اي کامپيوتري است که برنامة سطح … به زبان ماشين خروجي آن را تشکیل می‌دهد. … اختصار به شرح زير است: • زبان C … آن در بيشتر کامپيوترهاي شخصي، ميني‌‌کامپيوترها و نيز …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

کتاب برنامه سازی پیشرفته به زبان++ C

تمام پایه ها را پوشش می دهد
من تعدادی از کتابهای C ++ را مرور و خواندهایم و این تا حد بیشماری کاملترین کتابی است که در آن آمده ام. من از C ++ هر ساله به عنوان یک سرگرمی در حال توسعه منبع باز و ایضا حرفه ای به عنوان تستر سفید جعبه و توسعه دهنده نرم افزار (Amiga OS، DOS، مک، ویندوز، OS / 2، UNIX) برای نه سال استفاده می شود. من مدتها در C ++ رمزگذاری نشده بودم و نیاز به دوباره C ++ داشتم، با تمام مفاهیم OOP مورد نیاز در C ++ langauge. این کتاب همه امر هایی را داشت که مورد نیاز بود، و ایضا برخی از سردرگمی را راجع به اینکه به چه علت از references const، const اشاره به داده ها یا اشاره به داده های const استفاده می کرد، پاک کرد. اطلاعات مربوط به const، inline و static برای کاربردهای غیر شی گرا و شی گرا بسیار مفید بود.
بسیاری از این کتاب را شعله ور کرده اند و از شما خواسته اند کتاب دیگری را بیابید که مفاهیم مهم را شامل می شود اما شامل موارد زیر نمی شوند:
– انواع داده های ایستا، آرایه ها، اعضای داده ها، توابع عضو
– const اشاره به داده ها، اشاره گر به داده های const، اشاره گر const به داده های const، references const،
– const objects، initialization اعضای داده const، توابع عضو const،
– توابع درون خطی و توابع عضو درونی،
– بارگذاری، بارگذاری اپراتور، بارگذاری ریخته گری،
– سازنده پیش فرض، پارامترهای پیش فرض، سازندگان کپی، مخرب ها،
– توابع عضو مجازی (overidding)، ویراستاران مجازی،
– کلاس انتزاعی و توابع عضو (توابع اعضای مجازی خالص)
– لیست اولیه سازی عضو (برای تنظیم اعضای داده const و اعضای داده در کلاس های پایه)
– inheritingce، encapsulation، polymorphism
– کلاس پراکسی، رابط، ظروف، قالب

من به کتاب های دیگر نگاه کرده ام و در یکی از مفاهیم فوق فوق العاده ای را از دست داده ام. به همین دلیل است که من زمان را برای نوشتن بازبینی کردم.
برای بهبود، توصیه میکنم که اصول اولیه را پایین بیاوریم تا اینکه حلقهها و شاخهها از بین بروند – فرض کنید خوانندگان برنامه C را میشناسند یا میتوانند آن را ببینند و شیوهها و شیوههای صنعت بیشتری را به کد اضافه کنند. بعضی از نمونه ها می توان به ویراستاران هوشمند و کپی سازنده ها اشاره کرد که برخی از ترفندها را برای جلوگیری از نشت حافظه و شاید برخی از نسخه های متداول تکنیک ها در کتاب های مایر ذکر می کنند. خوب است که برخی از پیاده سازی برخی از الگوهای طراحی مشترک مانند نما و یا پترن کارخانه.

هومم ؟؟؟
من این کتاب را بر اساس توصیه معلم کالج C ++ خریدم. من دوست ندارم که آن را بخوانم و آنان همه چیز را به اندازه خوبی که دارای این توان هستند توضیح دهند. آنان از بسیاری از اصطلاحات فنی استفاده می کنند که یک فرد مبتدی دارای چارچوبی برای استفاده از آن نیست. دلیل این که من این کتاب را پنج بار می خوانم به دلیل نمونه های بسیاری است که از آن ها بی نهایت مفیدتر از چیزی است که هرگز می توانست بگوید.

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.