دانلود آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

دانلود آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF) این کتاب شامل 11 فصل میباشد که … توضیح داده شده است و توضیح کامل هر … مثال و توضیح هر مثال ارائه داده می …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

C ++ چگونه به برنامه # چهار ویرایش در
من فقط سعی کردم C ++ را از بسیاری از مرجع های خطی و چند کتاب یاد بگیرم و اکثر آنان نتوانستند C ++ را یادگیری دهند.

این یک کتاب درسی برای کالج C ++ کلاس است و به وضوح با هدف به شما همه اصول را از استاندارد ANSI C ++ تدریس می کند، نه API برنامه نویسی Win32 را یادگیری دهید. ایضا ، آن را مناسب برای خوانندگان است که می خواهند C + + توسط خودشان (مانند من) یاد بگیرند. من اعتراف می کنم که یادگیری C ++ به مدت طولانی یک فکر ترسناک بود، اما خواندن این کتاب نیز ترس من را ناشی از تدریس C ++ نکرد.

چرا نویسنده ها فقط چند فصل بعد از توضیحات OOP شروع می کنند؟ خوب، برای اولین بار شما نیاز به درک نحو اساسی و برنامه ریزی رویه ای، پس از همه C ++ یک زبان چند پارادایم است. پیش از آن C و Java را شناختم، از این بر روی فصلهای اولیه به سادگی به من بازنویسی خوب از نحو دادند و چندین بار به من آموختند. نمونه هایی بسیار خوب هستند. تمرینات نیز در ابعاد بزرگ ارائه شده است، از این بر روی خوانندگان نمی توانند راجع به پروژه هایی که دارای این توان هستند سعی در یادگیری سی ++ بدهند شکایت نمیکنند. البته بخش هایی از متن ممکن است برای برخی و دیگران برای دیگران غیرفعال باشد، از این بر روی تنها مواردی است که چند خط را پر می کنند.

ویرایش بعدی: بعد از خواندن و یادگیری C ++ از این کتاب، حدود هفت سال بعد من یک برنامه نویس C ++ هستم.

انتخاب عالی برای یادگیری C ++
من در سال گذشته تعدادی از کتابهای C ++ را بخوانم اما معمولا در انتهای چند فصل اول کتاب با این کتاب آشنا شدم. اکثر کتاب ها زمان بیشماری را صرف صحبت کردن به شما می کنند که چگونه دیگران با استفاده از کتاب خود یاد می گیرند، چگونه آنان را به مدت طولانی انجام داده اند و انواع مختلفی را که با هیچ چیز در ارتباط است. با این حال، کتابهای Deitel و Deitel به نظر می رسد از چیزی متفاوت ساخته شده است. برای یک مبتدی که علاقه مند به صرف وقت برای یادگیری عناصر این کتاب “عالی” است. این شامل نمونه های بسیاری است و هر نمونه پس از بررسی خط به خط توضیح تقریبا هر قطعه کد. برای کسانی که در زبان های برنامه نویسی دیگر تجربه کرده اند یادگیری از این کتاب ممکن است نیاز به برخی از لغات را داشته باشد، اما این کتاب حتی برای کسانی که اکنون دانش زبان را دارند، چیزی مشابه به آن دارد. این کتاب بر اساس ویژوال استودیو C ++ نسخه شش است. نسخه آزمایشی این نرم افزار با کتاب بر روی CD همراه است و برای کسانی که از ویژوال استودیو شش ندارند و یا نمی توانند آن را تحمل کنند بسیار مفید خواهد بود. اکنون جدیدترین نسخه ویژوال استودیو دات نت است که فرض می کنم در جدیدتر پوشش داده شده است نسخه های این کتاب به عنوان توصیه نهایی: “خرید این کتاب” آن کمک خواهد کرد که یاد بگیرند چنانچه شما مایل به خواندن آن.

:منابع بیشتر

C++ GUI Programming with Qt4

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.