دانلود آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

دانلود آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF) این کتاب شامل 11 فصل میباشد که … توضیح داده شده است و توضیح کامل هر … مثال و توضیح هر مثال ارائه داده می …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

آموزش برنامه سازی پیشرفته به صورت (PDF)

آموزش مقدماتی / متوسط ​​عالی.
این قطعا یکی از بهترین مقدماتی / متوسط ​​C ++ موجود در دسترس است، و قادر است به شدت توصیه می شود با وجود قیمت شسته و رفته.
(+) این طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط را شامل می شود (از جمله برخی از پیشرفته تر، مانند اشاره گرهای عملکرد، چندین ارث، قالب ها، استثنا و غیره).
(+) این شامل فراوانی به نحو خوشایندی انتخاب شده از نمونه های مستقل است.
(+) زبان نویسندگان یکنواخت هستند و سبک آنان بسیار آموزنده است.
(+) کسانی که تجربه کمی دارند، با انگیزه و صبور بودن، دارای این توان هستند به اندازه کسانی که تجربه قبلی با زبان دارند، سود ببرند.
(+) یک کپی (نسخه مقدماتی) ویژوال سی + + مایکروسافت در همراه Cd همراه است، به طوری که شما قادرید نمونه ها را امتحان کنید و مجددا برنامه نویسی تمرین کنید.
(-) شاخص بسیار دقیق است، زیرا تقریبا بی فایده است و منابع اصلی آن به اندازه کافی متمایز نیستند. این قطعا ارزش کتاب را به عنوان مرجع کاهش می دهد.
(-) پلاگین بزرگ برای “معرفی به UML” در جلوی جلد، به طور غلط، معرفی بسیار بهتر و پوشش گسترده UML را نشان می دهد که در واقع در کتاب موجود است. چنانچه چه تلاش برای معرفی UML ستایش است، اما درمان واقعی قطعا در پرچم بزرگ در پوشش جلوی ظاهر شایسته نیست، به شرط آنکه دلیل آن (یا هر دلیلی برای آن موضوع) خرید کتاب باشد.
(-) قیمت شیب دار است و پاسخ به تمرینات برنامه نویسی داده نمی شود (اما برخی دارای این توان هستند به صورت جداگانه خریداری شوند).

یک کتاب عالی
بله، این یک کتاب بسیار ضخیم است. اما سوالات اصلی من این است: آیا قادرید از آن یاد بگیرید و از آن یاد بگیرید؟

تو قادر هستی.

من راجع به این متن خیلی دوست دارم من دوستانی برای “اشتباهات برنامه نویسی رایج”، “شیوه های برنامه نویسی خوب”، “نکات عملکرد”، “مشاهدات مهندسی نرم افزار”، “راهنمایی های حمل و نقل”، و “راهنمایی های تست و اشکال زدایی” را دوست دارم. من نمونه هایی را دوست دارم و من واقعا تمرینات را دوست دارم. من فکر می کنم که آنان واقعا به آموزگاران کمک می کنند تا هوشمندانه برنامه ریزی کنند. به علاوه، آنان موضوع بیشماری را یادگیری می دهند که من فکر می کنم برنامه نویسان بایست بدانند! برای مثال، چنانچه کلاس را از این کتاب یادگیری دادم، من از بخش ویژه “ساختن کامپیوتر خودم” استفاده می کنم که در آن یک برنامه ریزی زبان ماشین را می آموزد و سپس یک مشابه سازی نرم افزاری از یک رایانه به نام ” Simpletron ” من دارای این قدرت هستم تمریناتی را انجام دهم که در آن یک کامپایلر متقاطع دو طرفه (برای یک زبان به نام “ساده”) ایجاد می شود و آن را بهینه سازی می کند و ایضا تمرین برای ایجاد یک مترجم برای آن نیز.

در اینجا مقدار بیشماری از عناصر وجود دارد. این یک روش بسیار عالی برای یادگیری هر دو برنامه نویسی و C ++ است. ایضا یک مقدار عادلانه راجع به الگوریتم ها و مهندسی نرم افزار است.

:منابع بیشتر

C++ GUI Programming with Qt4

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.