دانلود حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی پلاس پلاس

دانلود حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی پلاس پلاس

حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی پلاس پلاس در این فایلیک فایل راهنما در قالب …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود سورس کدهای C++ اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی پلاس پلاس

کتاب بسیار خوب در C ++ (تاکید بر مبتدیان)
این کتاب شاید 75٪ برابر با کتاب “چگونه به برنامه” Deitels (ویرایش چهارم، مانند این کتاب) است. از این بر روی، برای اطلاعات کمی بیشتر، شما ممکن است به بررسی من از این کتاب در فروشگاه های کتاب نگاه کنید. بزرگترین تفاوت بین کتاب ها:

– با وجودی که بیشتر نمونه ها یکسان هستند، پیاده سازی آنان از منظر C به C ++ چشم پوشی شده است. این یک کتاب C با C ++ نیست. این یک کتاب C ++ است که نمونه هایی از کتاب C را به کار می برد. چنانچه کتاب دیگری را مطالعه نکرده اید، هرگز نمیدانید که نمونه هایی برای استفاده در این کتاب استفاده نشده است.

– این کتاب شامل یک مطالعه موردی مشابه سازی آسانسور با استفاده از زبان مدل سازی متحد (UML) برای تأکید بر شی گرا بودن C ++ و نشان دادن خواننده راجع به چگونگی پیاده سازی یک پروژه نسبتا خوب در C ++ است.

– چنانچه چه نسخه C از کتاب ایضا شامل بخش C ++ است، این کتاب به پوشش بسیار عمیق تر و شامل برخی از امر هایی که در آن وجود ندارد (کتابخانه استاندارد قالب می آید به ذهن).

بنابراین، کدام کتاب را انتخاب کنید؟ چنانچه شما از این کتاب ها برای یک کلاس استفاده می کنید، هیچ گزینه ای وجود ندارد: یکی از کلاس های مورد نیاز را دریافت کنید. چنانچه میخواهید C ++ را از ابتدا یاد بگیرید، این کتاب بهترین انتخاب است. چنانچه شما نمی دانید که آیا شما بایست C یا C ++ را یاد بگیرید، این نیز کتاب برای دریافت است: شاید بدشانس است، اما چنانچه شما C + + را می دانید، شما اساسا می دانید C. چنانچه شما یک نوع خالص C، شما ممکن است انتخاب C نسخه را به عنوان مرجع عالی و خواندن بخش در C ++ و جاوا در آن کتاب است. این بخش ها به اندازه کافی فشرده شده اند که نباید از طریق آنان بی حوصله باشید. همان طور که در کتاب C، در پیش از این کتاب، Deitels بیان می کند که این کتاب برای همه (مبتدیان به متخصصین) است که می خواهند زبان را یاد بگیرند. آنان در این هدف بسیار خوب عمل کرده اند، اما واقعیت اینست که من بایست بگویم کسانی که برنامه نویسان حرفه ای زبان های دیگر هستند، این کتاب را برای نیازهای خود بسیار طولانی خواهند یافت.

چند نت اضافی اول، استفاده از رنگ در این کتاب به نظر می رسد یک انگیزه تکراری در بررسی در اینجا است. من با استفاده از رنگ از رنگ بسیار خوشحال شدم. همان طور که در پیشگفتار به طور کامل توضیح داده شده، همه این رنگ اطلاعات را به خواننده منتقل می کند: برای دکوراسیون وجود ندارد. اول، نمونه های کد (و بسیاری از آنان وجود دارد) همه دارای یک پس زمینه روشن به رنگ زرد هستند، از این بر روی آنان به طور خودکار از بقیه متن جبران می شود. سپس نوع در داخل بخش های کدگذاری از رنگ های دیگر به معنای چیزهای خاص استفاده می کند: نظرات در سبز هستند، کلمات کلیدی در آبی تیره، خطاهای قرمز هستند، ثابت و مقادیر حروف الفبا هستند، و همه کد های دیگر سیاه هستند. کد جدید معرفی شده نیز برای تاکید برجسته شده است. این بسیار با آنچه که IDE های مختلف انجام می دهند برای ایجاد کد بیشتر قابل خواندن هستند (به هر یک از محصولات مایکروسافت ویژوال xxx، Eclipse Project Universal Tool Platform (به ویژه ابزارهای توسعه C / C ++) و DevExplate Dev-C ++ IDE مراجعه کنید) . فراتر از آن، این کتاب ایضا از رنگها برای تأکید بر عناوین راهنمایی های برنامه نویسی در متن (به عنوان مثال، برنامه نویسی خوب برنامه، خطاهای برنامه نویسی مشترک، نکات عملکردی، راهنمایی های حمل و نقل، مشاهدات مهندسی نرم افزار و نکات تست و ناکارآیی) استفاده می کند. باز هم همه اینها راهی عالی برای انتقال اطلاعات بیشتر به خواننده است و به هیچ وجه “منحرف” نیست.

در نت کاملا متفاوت، به عنوان یکی دیگر، این کتاب در COP سه هزار و سیصد و سی دانشگاه فلوریدا استفاده می شود: “برنامه ریزی شی گرا”.

در مجموع، این یک کتاب بسیار خوب است. برنامه نویسان با تجربه ممکن است چیزی مشابه تر را ترجیح دهند، اما همه دیگران خوشحال خواهند شد. من چهار ستاره از پنج را می دهم

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.