دانلود حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی شارپ

دانلود حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی شارپ

حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی شارپ حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان … با کلک ماوس و تعیین کوتاهترین مسیر با …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلیک کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

حل مسئله فروشنده دوره گرد به زبان سی شارپ

این C ++ برنامه نویسی خوب است!
این یک کتاب خوب برای یادگیری زبان برنامه نویسی C ++ است. این کتاب از مبانی شروع می شود و به قسمت های پیشرفته تر C ++ ادامه می دهد. این کتاب در فصل های روشن ارائه شده است که موضوع و مطالب مرتبط را به شیوه ای قابل فهم ارائه می دهد. هر فصل شامل نمونه های کامل کد برای هر ایده ارائه شده با یک خط توضیحات خطی از کد است.
تا آنجا که به سرعت که در آن کتاب از طریق عناصر پیشرفت می کند، آنقدر سریع حرکت می کند که شما آن را می خواهید. من برنامه ریزی شده برای پانزده سال بوده ام و با ایده های جدید در این کتاب ارائه شده است. موضوع ها ارائه شده است که من راجع به روش های مختلف برنامه نویسی فراموش کرده ام. من این کتاب را برای مبتدیان و برنامهنویسان باهوش توصیه میکنم. ایضا یک کتاب خوب مطالعه خود یا در کلاس درس خواهد بود.
شکایت اصلی من این کتاب قیمت است. بیش از یکصد و پنجاه دلار برای یک کتاب برنامه نویسی کاغذی راه را برای بالا می برد. این یک کتاب خوب است اما بیش از یکصد و پنجاه دلار ارزش ندارد.

کتاب فوق العاده
این متن کالج من برای کلاس مقدماتی در سیستم های اطلاعاتی من در دانشگاه تگزاس در تایلر بود. در حالی که من برای اولین بار کمی نگران اندازه اندازه ی این کتاب بودم، به زودی آن را دوست داشتم.

طرفداران:
+ این کتاب در میان نمونه های متعدد آن شامل بسیاری از برنامه های کامل است. معنی آن این موضوع است که زمانی که می خواستم ببینم چطور کار می کردم، می قادر شدم مثال را وارد کنم و آن را به درستی کامپایل کنم. اکثر کتاب های درسی دیگر که من تجربه کرده ام شامل بیت و قطعات در نمونه های خود می شوند.
+ این کتاب قادر به پاسخگویی به هر سوال من راجع به C.
+ شاخص بسیار خوب ساخته شده است.

مضرات:
-Size ممکن است یک مسئله باشد. چنانچه پیش تر مشابه یک packhorse هستید که از کلاس به کلاس درس منتقل می شود این کتاب ممکن است برای شما باشد.

اگر شما برای دنبال یک مقدمه مختصر به C که در آن هدف به طور کامل به یادگیری چگونه، و نه نیز “چرا” این کتاب برای شما نیست. به نظر می رسد فلسفه دئیتل لیستی از جزئیات ممکن راجع به C و نحوه استفاده از آن را براساس ضرورت آن تعیین کرده و سپس آنرا به مرگ برساند.

امیدوارم این به شما یک ایده خوب از آنچه که متن است، می دهد. رتبه چهار ستاره به عنوان یک کتاب درسی “C چگونه به برنامه” داده می شود. آیا من به آن به عنوان یک کتاب یادگیری خودم فکر می کنم فکر می کنم شاید آن را 3star را به سادگی به این دلیل که مقدار اطلاعات (و نسبت نسبی هزینه های بالا) بالاتر از آنچه نیاز به سرگرمی است.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.