کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

عنوان کتاب Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer
تعداد صفحات کتاب 64

دانلود فایل کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

بهترین
من یک معلم موسیقی هستم این کتاب برای یادگیری است. چنانچه می خواهید خودتان را یاد بگیرید، دارای این توان هستی این کار را انجام دهید، چنانچه دقیقا در هر دستورالعمل دنبال کنید. راحت و سرگرم کننده من از سال دو هزار و پنج با آن آموخته ام!

عالی برای یادگیری به عنوان یک بزرگسال
عالی است برای یادگیری به عنوان یک بزرگسال، من خود را آموزش و یادگیری از زمانی که من این کتاب را دریافت کرده ام و پیشرفت من فوق العاده است
تا کنون خیلی خوب. تنها مشکل من تبعیت از تمرین ساز درامز است!

فعالیت های متنوع برای حفظ علاقه من به یادگیری برای نواختن ساز درامز .
در حالی که من یک دانش آموز آهسته است، این کتاب راحت تر برای کار با دیگر کتاب پیندرن درس ساز درامز – سطح.

خوب حالا کافی است
کتاب بزرگ برای شروع یک بزرگسال با. همان طور که ادعا می کند، مشخص نیست که همه چیز را پوشش می دهد، اما با برخی از مکمل ها، پوشش منصفانه از مهارت های اساسی (IMHO) را پوشش می دهد.
کتاب بزرگ برای مبتدیان مانند من. بسیار راحت به درک و به نحو خوشایندی نشان داده شده است.

به من درس های ساز درامز من کمک می کند
نظریه خوب و موسیقی کافی برای آهنگ.
کتاب بزرگ برای مبتدیان بزرگسال
کتاب افسانه ای آهنگ های عالی گام به گام در سرعت درست حرکت می کند.

من بسیار خوشحالم که چقدر من در حال یادگیری هستم
من بسیار خوشحالم که چقدر در واقع یاد می گیرم. من نمیتوانم یک مربی را بسازم اما برای اینکه من بتوانم مربیگری را بهتر کنم آماده باشم. من شاید بتوانم به جای تپش بر روی کلیدها ساز درامز را بنوازم .
همه چیز خوب بود تا آخرین آهنگ. بار بار نیست

من به عنوان یک کودک نوازندگی کردم – بررسی خوب
من از این کتاب لذت بردم بازبینی بسیار بیشماری داشت، اما به کمک همه چرخهای ذهنی من دوباره حرکت کرد. بعضی از آخرین قطعه ها – نمایشگاه Scarborough، The Entertainer – سرگرم کننده بود و به نظر می رسید که یک موفقیت است. بچه های من عاشق گوش دادن به من در زمان خوابشان بودند. من سطح دوم را سفارش داده ام و امیدوارم که آن را رضایت بخش.

عالی برای مبتدیان
کتاب بزرگ برای مبتدیان جدید به هر دو کیبورد موسیقی و موسیقی است. من واقعا رویکرد آموزش و یادگیری تدریجی را دوست دارم. راحت برای حرکت به عقب و جلو در کتاب برای تقویت درس.

باید برای یک دانش آموز ساز درامز آغاز شود!
من پنجاه و چهار ساله هستم و یک ماه پیش درس های ساز درامز را شروع کردم. من در واقع با این کتاب کمی بیشتر یاد میگیرم و یحتمل درسها را رها میکنم و با این روش به یادگیری ادامه میدهم. من ایضا “کتاب کامل گام ها، آکورد ها، آرپژ ها و کادنس” را پیشنهاد می کنم که همراه با این یکی باشد.

کتاب عالی برای تدریس درامز!
من تقریبا این کتاب را کامل کرده ام و این عالی بوده است. اکنون دارای این توان هستم اکنون در کتاب «رنگین کمان» بنوازم . من فقط در ماه مه دو هزار و چهارده شروع به پخش ساز درامز کردم. هیجان زده شدم کتاب های پسین را بگیرم و ادامه بدهم. من حدود یک ساعت یا یک روز برای تمرین قرار داده ام.

کتاب های آلفرد خوب هستند، اما چنانچه شما کسی را ندارید که به شما کمک کند . . .
کتابهای آلفرد خوب هستند، اما چنانچه کسی کسی را نداشته باشید که بتواند به شما در درک و شناخت واقعی تئوری تدریس کند، شما فقط یاد بگیرید که بخشی از کتاب را مطالعه کنید. من از یک کتاب آلفرد برای یک سال تمام آموختم و تنها از کتاب قادر شدم بنوازم . تا زمانی که دستورالعملی برای توضیح آکورد و پیشرفت داشته باشید، مفید است. خوب برای شروع اصول، اما واقعا یاد بگیرند.

دانلود فایل کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان کتاب آموزش جامع سنکوپ کردن برای ساز دارمز

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.