کتاب 100 زیباترین تک نوازی های پیانو

کتاب 100 زیباترین تک نوازی های پیانو

کتاب 100 زیباترین تک نوازی های پیانو

کتاب 100 زیباترین تک نوازی های پیانو

کتاب 100 زیباترین تک نوازی های پیانو

عنوان کتاب 100 of the Most Beautiful Piano Solos Ever
تعداد صفحات کتاب 464

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

این یک کتاب عالی است، راحت برای دنبال و به اندازه کافی به چالش کشیدن . . .
من این کتاب را خریدم تا خودم را یاد بگیرم که چگونه نت ها را بخوانم و ساز پیانو را بنوازم . این یک کتاب عالی است که به آسانی قابل پیگیری است و به اندازه کافی به چالش کشیده می شود که شما خسته کننده نیستید. من قطعا این کتاب را به کسی توصیه می کنم که تنها با شروع سفر موسیقایی خود.
به تدریج بهبود می یابد.
من شروع به درس خواندن ساز پیانو در یک مدرسه ای در نزدیکی خود کردم و شروع به حس ساز پیانو کردم. من با دوره آمادگی آلفرد برای مبتدی جوان شروع کردم. من فقط شصت و هفت ساله هستم، اما هنوز یاد گرفتم که چه چیزی 6yo قادر است کارشناسی ارشد.
حالا من از طریق کتاب بزرگسالان آلفرد کار می کنم. من شروع به طور خودکار ترجمه آنچه که چشم من را به کلید ساز پیانو بدون مشکل است. هیجان انگیز است که بتوانیم موسیقی را بخوانیم و با دستان خود بر بر روی ساز پیانو نوازندگی کنیم.
خوب و راحت شروع می شود
من فقط پس از سی سال به ساز پیانو میروم من دو سال داشتم هنگامی که که من یک نوجوان بودم درس خصوصی داشتم. من اکنون تقریبا پنجاه ساله هستم. کلید صفحه بچه من را از زیر تخت خود بیرون آورده ام که هرگز از این کتاب استفاده نکرده و خریدم. این به نحو عالی با همدیگر قرار گرفته است. خوب و راحت شروع می شود این پیشرفت خوبی است و من حس می کنم که این همه پس از تمام این سال ها دوباره به مغز من وصل می شود. آرام و پایدار. من حس می کنم پس از چهار هفته تمرین هر روز به مدت بیست min یا بیشتر، بر این اساس من نیاز به یک کتاب فقط موسیقی اکنون . موسیقی آسان
این یک پرینت خوب ساز پیانو است، اما اجتناب از اضافه کردن پرداخت برای نسخه که همراه با CD است.
این یک پرایمر ساز پیانو بزرگ است. تکنیک ها و تئوری ها به وضوح توضیح داده شده اند، و انگشت ها بیشتر در آن جا به آن ها نیاز دارند. صفحات کتاب درسی برای تقویت مفاهیم وجود دارد. من سعی می کنم خودم را دوباره به خودم فراگیری دهم که چگونه نوازندگی کند، پس از ده سال از دست نکردن یک کیبورد موسیقی . همانگونه که تقریبا کتاب را کامل کرده ام و مهارت هایم بدون شک به طور قابل توجهی بهبود یافته، بایست نتیجه گیری کنم که این کار می کند.
من یک پیش فرض دارم: EXTRA FOR CD را اجتناب کنید. من این نسخه را با سی دی کردم، چونکه تصور می کردم CD یک پیانیست دست ساز است که از طریق تمرین نوازندگی می کند، تا به من کمک کند تا قبل از اینکه من حرکت کنم، چقدر نیاز به تمرین هر قطعه داشته باشم و به من کمک کنم تا ظرافت درست کنم اشتباهات در نوازندگی من داشتن چنین CD بسیار ارزشمند خواهد بود. با این وجود، CD بر بر روی آن هیچ موسیقی پینو نیست. در عوض، CD دارای ترتیب سینت سایزر چند ساز از تمرینات در کتاب است. این به نظر می رسد موسیقی کودکان است، و نه مفید برای یادگیری نحوه پخش ساز پیانو و یا لذت بخش به اندازه کافی برای گوش دادن به اهداف زیبایی شناختی.
احتیاط دیگر من این موضوع است که من طرفدار فراوانی از موسیقی های فراوانی در مجله نیستم. این شامل موسیقی از انواع ژانرهای مختلف و آهنگ های احمقانه مانند تم از جزیره Gilligan است. من ترجیح می دهم یک دوره صرفا به سوی موسیقی کلاسیک باشد، اما من از آن نمی دانم.
من سطح دو را سفارش دادم، اما این بار نسخه بدون سی دی را دریافت کردم.
پنج ستاره
عالی. ارزش پول، تمرین تمرین تمرین . . .
پاک کردن، راحت برای پیگیری پیشرفت منطقی
بهترین کتاب تا کنون برای فراگیری ساز پیانو یا آوردن پیانیست زنگ زده در شکل. این کتاب را بسیار توصیه کنید

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.