کتاب پیانو تمام دوره های بزرگسالان – درس، تئوری و تکنیک پیانو – سطح اول

کتاب پیانو تمام دوره های بزرگسالان – درس، تئوری و تکنیک پیانو – سطح اول

کتاب پیانو تمام دوره های بزرگسالان – درس، تئوری و تکنیک پیانو – سطح اول

کتاب پیانو تمام دوره های بزرگسالان - درس، تئوری و تکنیک پیانو - سطح اول

کتاب پیانو تمام دوره های بزرگسالان – درس، تئوری و تکنیک پیانو – سطح اول

عنوان کتاب Adult All-In-One Course: Lesson-Theory-Technic: Level 1 Plastic Comb – July 1, 1994
تعداد صفحات کتاب 160

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

بزرگسالان همه در یک درس 1
اولا، من در واقع این مورد را به چهار پنج ستاره می دهم، بر این اساس من فقط از دور گردن بودم چونکه این گزینه ای نیست. به طور کلی، توصیه های تکنیکی خوب، درس های محکم و استوار و گروهی مناسب برای یادگیری پر است. آهنگ ها مفید هستند، اما به خصوص “سرگرم کننده” نیستند. منظور من این موضوع است که آن ها به موسیقی بسیار پایه و قدیمی تر هستند، همان امر هایی که در کتاب های دیگر آلفرد وجود دارد. من خودم را از دیدن و پخش آهنگ های مشابه در کتاب های مبتدی دیگرش خسته می کنم. با این حال، آهنگ ها فراهم می کند رسانه های مناسب که در آن برای یادگیری نت های ساز پیانو واقعی خود را، آکورد و غیره.
من اعتقاد دارم که این کتاب هماهنگ خوبی برای دریافت فراگیری زنده است. با این حال، من نمیتوانم درس بخرم، بر این اساس من از این به جای آن استفاده میکنم. من هنوز معتقدم که من در حال یادگیری اصول است و هنوز هم به من در آینده کمک خواهد کرد که من نیاز به درس های کمتر برای پیشرفت در مهارت های من. علاوه بر این، تمرین های دستی و ساز پیانو را بسیار مفید برای به دست آوردن قدرت و هماهنگی ضروری دانستم تا بتوانم توانایی نوازندگی من را به نحوی مثبت کنترل کنم.
به طور کلی، من این را برای یک دوره بسیار مفید برای شروع ساز پیانو یاد بگیرم. من به شدت توصیه می کنم انتخاب این نسخه بیش از یک دی وی دی غیر دیجیتال. مفید است هر دو گوش و دیدن نوازندگی و تکنیک مناسب است.
من دوست داشتم که این کتاب بسیار راحت است برای درک و . . .
من دوست داشتم که این کتاب بسیار راحت است برای درک و پیگیری. من در مدت زمان طولانی نوازندگی نکرده ام، اما همیشه از دستش رفته ام. بر این اساس من می خواستم در این زمان درست یاد بگیرم نه تنها در تمام طول زمان نوازندگی راحت است. من فکر می کنم این کتاب فوق العاده است و خیلی زود یاد گرفته ام. من پیش تر دو کتاب دیگر را سفارش دادم و دریافت کردم. در حال انتظار برای یادگیری خیلی بیشتر. آنچه که من واقعا بیشتر دوست دارم این موضوع است که همانگونه که از طریق کتابی که برای نوشتن چیزها از آن استفاده می کنید، مانند گرفتن یک آزمون است. من فکر می کنم واقعا به شما کمک می کند تا این راه را یاد بگیرید، حداقل برای من. این کتاب را دوست دارم
از آنجایی که پیش تر درس های ساز پیانو را برای بیش از سه ماه پیش آغاز کردم، در اینجا چندین ماده وجود دارد که من از دیگران می دانم
کپی من فقط وارد شد و پس از گذر از تمام چیزی که من بایست بگویم این یک کتاب بسیار خوب و ضروری برای یک نوازنده شروع ساز پیانو است. از آنجایی که من پیش تر درس های ساز پیانو را برای بیش از سه ماه پیش آغاز کردم، در اینجا چندین ماده وجود دارد که من از کتاب دیگری که به من توصیه می کنم، می دانم از کتاب دیگری می دانم، اما از ابتدا این کتاب را بررسی خواهم کرد تا امر هایی را یاد بگیرم که از یاد می برند آنجا. فرمت کتاب شما را به آرامی و با سرعت خودتان می برد و حس می کنید که در بالای مطالب قبلی که در درس آخر یاد گرفته اید، در حال ساخت هستید. کویل پلاستیکی هنگام تمرین ساز پیانو بسیار مفید است زیرا صفحات به طور کامل پخش می شوند و شما مجبور نیستید با کتاب مبارزه کنید تا آن را باز نگه دارد. من تعریف می کنم قادر به یادگیری اصول ساز پیانو با این کتاب هستم، اما مانند همه چیز تعهد و تمایل به یادگیری چیزی است که شما را دور. و در این مورد یک کتاب خوب و مناسب نیز چیزها را بسیار ساده تر می کند 🙂
من واقعا این کتاب را دوست دارم
من واقعا این کتاب را دوست دارم من پنج ساله به عنوان یک بچه ساز پیانو را گرفتم، اما هیچ وقت مبانی موسیقی را ندیدم. این کتاب بسیار مفید و راحت برای درک است. من حس می کنم این کمک به من برای پر کردن برخی از سوراخ در یادگیری ساز پیانو من است.
پسر، به من بپیوندید، و ما هم قادریم جهان را درست کنیم!
روش های بیشماری وجود دارد اما سعی می کنید بدانید که کدام یک از شما درست نیست. من با این کتاب پریدم و آن را دوست دارم. من چهل و شش ساله هستم و در واقع “پیانو” را نوازندگی می کنم و خواندن نت های واقعی را انجام می دهم. خیلی فوق العاده. پسرم را به طور منظم با یک مربی درمی آورم و او نیز این کتاب را دوست دارد، پس پسرم از همان کتاب یاد می گیرد.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.