دانلود پروژه داروخانه با #C

دانلود داروخانه با #C

داروخانه با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس های C++ اینجا را کلید کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

داروخانه با #C
آموزنده
این کتاب درسی برای یک کلاس برنامه نویسی C مورد نیاز است. این کتاب کار خوب ارائه نمونه های کد و معرفی مفاهیم برنامه نویسی و نحو را انجام می دهد. ایضا بسیاری از اشتباهات برنامه نویسی رایج و برنامه نویسی بهترین شیوه ها را ارائه می دهد که آرزو می کنم آنان یک ضمیمه را با راه حل های کد برای کمک به برخی از تمرینات سخت تر ارائه دهند. ایضا بعضی از پایان تمرینات فصل تا حدودی مبهم است
مقدمه ای بزرگ برای برنامه نویسی و C ++
معامله با این افراد دیگر چه ربطی به اینکه چطور کتاب بسته بندی شده یا حمل می شود، چه می گذرد؟ بله
سلب مسئولیت: من هنوز کتاب را ندیده ام، من از طریق هفت فصل است. من تصور می کردم این بازبینی را ترک کنم در حالی که به یاد می آورم این کار را انجام می دهد.
قبل از این کتاب من در کنار تجربه برنامه نویسی بودم. این کتاب کار خوبی را برای هدایت خواننده از طریق اصول اولیه می کند. کتاب معمولا توضیح می دهد، مثال بسیار ساده ای را نشان می دهد، چندین لایه از اطلاعات را اضافه می کند، نمونه ای کمی پیچیده تر را نشان می دهد، و این را از طریق فصل ادامه می دهد. فصل ها به بخش های خوب اطلاعات تقسیم می شوند. فصل پنج راجع به توابع، شاید بایست تقسیم شده باشد، حس می کرد که آن را بر روی آن بکشید و در آن قرار داشته باشید و مقدار بیشماری اطلاعاتی را از بین ببرید. برای اکثر کتاب ها فرض می شود که شما بیش از حد می دانید، و قبل از غواصی اطلاعات بیشماری را در اختیار شما قرار می دهد. چند بار در جایی که حس کردم کوتاهی در مناطق خاصی صورت گرفته و توضیحی عادلانه نیافتم قبل از این، اما این چند و دور از آن هستند.
یکی از چیزهای مورد علاقه من راجع به این کتاب نمونه هایی در پایان فصل است. آنان شروع به ساده شدن می کنند و بیشتر به چالش کشیده می شوند و تعداد بیشماری نمونه از آنان وجود دارد. چنانچه شما یک کتاب جدید را خریداری کرده اید، یک کد دسترسی دریافت می کنید که منابع اضافی آنلاین را شامل می شود، از جمله کد نمونه در طول فصل برای شما به راحتی کامپایل و نوازندگی کردن و ایضا پاسخ به برخی از مشکلات در پایان فصل. در اینجا یکی از بزرگترین مشکلات من با این کتاب است. منابع آنلاین ارائه شده با یک کتاب جدید تنها شامل پاسخ به مشکلات پایان فصل برای فصل 1، دو و سپس 10+ است. چه اتفاقی برای راه حل های فصل های سه تا نه رخ داده است؟ در اینجا به همین دلیل است که کتاب چهار ستاره است. به نظر من فصل دو تا هشت گوشت و سیب زمینی کتاب است. انتخاب (چنانچه ، چنانچه . . . دیگری)، دنباله و تکرار (حلقه ها) در این فصل ها پوشش داده می شوند. توابع (و نمونه های اولیه) در این فصل ها پوشش داده می شوند. اینها سازه های اساسی و بسیار مهم هستند. از این بر روی من چندین بار از طریق مشکلات پایان فصل کار کرده ام و این کار را می کند که راه حل های فصل های سه تا نه وجود ندارد. در بعضی موارد، من از این مشکل رنج می برم، در موارد دیگر من به یک راه حل می روم و می خواهم مقایسه روش خود را (یک برنامه نویس جدید) با خود (برنامه نویس با تجربه).

:منابع بیشتر

The C++ Programming Language: The C++ Programm Lang_p4

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.