دانلود یادگیری الکترونیکی با #C

دانلود یادگیری الکترونیکی با #C

یادگیری الکترونیکی با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاسآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

یادگیری الکترونیکی با #C
بسیار توصیه شده
من اغلب دیلت و دیلت را به عنوان C ++ برنامه How to Program برنامه * برای هر کسی که برای بهترین کتاب برای یادگیری C ++ به من توصیه می کند. پس از خواندن چندین کتاب دئیتل، من به رسمیت شناختن و اصلاح فرمول خود برای تدریس موضوعات اساسی شناختم. در حالی که این کتاب نسبتا گران است، چنانچه شما دچار مشکل در درک اشارهگرها هستید، سپس فصل هشت – اشاره گرها حس خوبی به خرج می دهند.
محصول به عنوان نسخه ده تبلیغ می شود، اما در واقع . . .
محصول به عنوان نسخه ده تبلیغ شده است، اما در واقع نسخه نهم است. محصولات بدون بسته بندی پلاستیکی بدون هر نوع بسته بندی حمل می شود. صفحه جلد دارای جلد نسخه دهم یکسان با تصویر است، با این وجود صفحه دوم جلد نسخه نهم است و مطالب زیر در نسخه نهم نه دهم است.
یک کتاب عالی نیست، اما تمرینات قادر است مفید باشد
نویسنده فراهم می کند تمرینات است که به نظر می رسد تنها به طور غیر مستقیم مربوط به عناصر تحت پوشش در فصل. چندین بار در انتصاب ها بودم که مجبور بودم به استاد و یا برخی از منابع خارجی یا یک مهندس نرم افزار که C # را می شناخت به منظور حل برخی از تمرینات رفت. و هنگامی که برخی از راه حل ها را دیدم، شدت گرفتم که روش های خاصی در این فصل حتی ذکر نشده بود. به طور کلی، من فکر نمی کنم که این کتاب را برای هر کسی به عنوان اولین مقدمه به زبان (اگرچه این اولین زبان برنامه نویسی من بود) توصیه می کنم. من فقط می خواهم به آنان بگویم که به یک سایت مانند انفرادی یاد می گیرند یا چیزی را می خوانند تا بتوانند مطالب را بیاموزند و سپس ممکن است از این کتاب برای تمرین استفاده کنند.
انتخاب خوب
پسر من در درجه دوم در امنیت سایبری کار می کند و این کتاب را اجاره می دهد. او گفت که راحت است درک و مفید باشد
و در حالی که من حس می کنم آن را به حال نمونه های کد عالی و توضیح برخی از مفاهیم . . .
من برای اولین بار کلاس برنامه نویسی به عنوان کتاب درسیم استفاده کردم. پروفسور به شدت به این کتاب درسی متکی بود و در حالی که حس می کنم نمونه ای از کد خوبی داشته و مفاهیم خوبی را توضیح داده ام، برای اکثریت مفاهیم این کتاب را توضیح دادم که به طور واقعی آن را درک نمی کنم. من اغلب مجبور بودم به منابع مختلف مراجعه کنم تا موضوعات را درک کنند. من فکر می کنم این کتاب بهتر است با یک کتاب دیگر استفاده شود، یا شاید با استفاده از معلمی که مطالب خود را بیشتر یادگیری می دهد.

:منابع بیشتر

An Introduction to Programming With C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.