دانلود پروژه شناسایی چهره با #C

دانلود شناسایی چهره با #C

شناسایی چهره با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود پروژه های سی پلاس پلاسبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

شناسایی چهره با #C
کتاب بسیار خوب راجع به C (تاکید بر مبتدیان)
این کتاب در دوره CGS سه هزار و چهارصد و هشت FSU استفاده می شود: “معرفی به برنامه نویسی با زبان C. ” در مقدمه، Deitels بیان می کند که این کتاب برای همه (مبتدیان به کارشناسان) است که می خواهند به یاد بگیرند C. آنان بسیار خوب خندیدند در این هدف، اما واقع بینانه، من بایست بگویم که کسانی که حرفه ای برنامه نویسان به زبانهای دیگر این کتاب را برای نیازهای خود در نظر می گیرند. برای مبتدیان (و حتی کسانی که به زبانهای متفاوتی آشنا هستند)، این یک کتاب عالی است. من فقط سه مورد جزئی راجع به آن دارم:
– اول، در بخش C، کتاب از اسکن به عنوان پیش فرض برای دریافت ورودی کاربر استفاده می کند. متاسفانه، به عنوان کامپایلر من به طور مداوم به من هشدار داد (و من در وب تأیید کردم)، scanf از بین رفته است (من حدس می زنم این یک روش فانتزی است که می گویند از آن استفاده نکنید، از چیزی استفاده کنید). متاسفانه کتاب راجع به یک IO جایگزین تنها در یک فصل در انتهای بخش C صحبت می کند و به ندرت از آن استفاده می کند. از این بر روی، این کتاب به عنوان یک استاندارد روش ورودی تعریف می شود که جایگزین شده است.
– دوم، و مربوط به اول، کتاب تمام IO را به جز چاپ و افتر افکت به یک فصل در انتهای پایان می دهد. چنانچه یک بار جایگزین IO را کمی در طول کتاب معرفی کردید، بهتر بود. همان طور که است، چشم من فقط زمانی که من آن فصل را لمس کردم.
– و در نهایت، اگرچه این ممکن است عجیب و غریب باشد، تمرینات بیش از حد بیشماری در پایان هر فصل وجود دارد. من از این کتاب به خودم خواسته بودم و به همین ترتیب هیچ راهی برای انتخاب انجام تمرینات نداشتم. برخی از فصل ها بیش از چهل تمرین برنامه نویسی دارند. من فکر می کنم این عالی است در کالج که در آن مربیان دارای این توان هستند تمرینات مختلف را برای سال ها بدون تکرار انتخاب کنید. اما، به عنوان یک فرد، من ترجیح می دهم تعداد انگشت شماری از تمرینات عمیق با توجه به عناصر فصل به جای تعداد بیشماری از تمرینات متنوع (برخی از آنان به نظر نمی رسد که بسیار تحت تاثیر قرار در فصل).
یک نت راجع به محتوای این کتاب: بیشتر آن (بیش از نیمی) به C اختصاص دارد. C جزئیات را پوشش می دهد. نیمه باقی مانده به طور مساوی بین C + + و جاوا تقسیم می شود. سطح جزئیات در این فصل ها (و ایضا تمرینات) به هیچ وجه نزدیک به بخش C نیست. چنانچه شما علاقه مند به C ++ یا جاوا هستید، این بخش ها در این کتاب خوب هستند، اما واقعا نیاز به خواندن کتاب اختصاص داده شده برای دریافت کامل درمان دارید.
در مجموع، یک کتاب بسیار خوب است. برنامه نویسان با تجربه ممکن است چیزی مشابه تر را ترجیح دهند، اما همه دیگران خوشحال خواهند شد. من چهار ستاره از پنج را می دهم

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.