دانلود پروژه ایجاد جایگاه با #C

دانلود ایجاد جایگاه با #C

ایجاد جایگاه با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++برای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

ایجاد جایگاه با #C
منبع برجسته برای دانش آموزان و استادان
این تا حد بیشماری بهترین کتاب مقدماتی کامپیوتر علمی است که من تا به حال استفاده شده است. علاوه بر متن روشن و نمونه های متعدد کد، این کتاب همراه با Visual Studio C ++ همراه است. ایضا ، چنانچه شما مقدمه را مطالعه کنید، پیدا خواهید کرد که قادرید سخنرانی های کلاس درس PowerPoint را از وب سایت publsher دانلود کنید. این سخنرانی ها دارای نت های فراوانی هستند که ممکن است به توضیح مثال های کد بیشتر کمک کند. ایضا ، چنانچه یک فرد سوال خاصی داشته باشد، دارای این توان هستند از طریق ایمیل با Deitels تماس بگیرند. به طرز شگفت انگیزی، Deitels در یک زمان بسیار کوتاه پاسخ خواهد داد. من در تمام “شعله های آتش” که به سوی این کتاب هدایت شده است شگفت زده شده ام؛ من در صنعت نرم افزار بیست و سه ساله بودهام و هیچ کتاب کامل نیست، اما این یکی نزدیک است.
مشکلات TYPOS و مضراب
این کتاب را با قصد داشتن کپی سریع و ارزان برای ضرب سفارش داد. مشکلات بیشماری وجود دارد که با مشکلاتی که مربی کلاس تعیین کرده است مطابقت ندارد. به عنوان مثال، مشکل هشت نه در این کتاب، یک نوع متغیری را که بر اساس نوع دیگری ساخته شده است که از پیش تعریف شده است، درخواست می کند. اشتباهات آشکار مانند این موضوع است که در همه جا مشکلی دارند. مطمئن نیستید که این به این دلیل است که نسخه بین المللی است و مربی از نسخه ایالات متحده استفاده می کند. هر دوی آنان ده است، به نظر می رسد که بایست همان باشد.
خوب در برخی از نقاط، نه چندان در دیگران.
من آرزو می کنم دارای این قدرت هستم این ستاره دو پنج را بدهم، زیرا در بعضی از نقاط عالی است (توضیح چندپارگی C ++) و در دیگران خیلی بزرگ نیست، مانند قسمت زیر نشان داده شده است.
این کتاب به طور متناوب یک راه انجام کاری را یادگیری می دهد و سپس چند خط یا گاهی پاراگراف ها، بعدا به شما می گوید که در واقع راه درست نیست، راه دیگری است. این دو خط کپی شده و از کتاب گرفته شده است، آنان به طور مستقیم بعد از یکدیگر در متن همان طور که در اینجا هستند. اولا میگه به ​​یاد داشته باشید که از std :: استفاده کنید، سپس خط پسین که می نویسید این موضوع است که در واقع خیر، خراشیدن، این بهترین راه نیست و ما بهترین راه را در چند صفحه نشان خواهیم داد . . .
“در حال حاضر، شما بایست به سادگی به یاد داشته باشید قبل از هر اشاره از cout، cin و endl را در برنامه ذکر کنید std :: قبل از هر اشاره ذکر شده در cout، cin و endl در یک برنامه. این قادر است شدید باشد – در شکل پانزده سه ما بیانیه استفاده را معرفی می کنیم که ما را قادر به اجتناب از قرار دادن std :: قبل از هر استفاده از یک نام نام خانوادگی std. ”
من اکنون چند کتاب برنامه نویسی برای کلاسها خواندهایم، این میتواند بهتر باشد.

:منابع بیشتر

Advanced C++ programming styles and idioms

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.