دانلود پروژه کتابفروشی با اکسل

دانلود کتابفروشی با اکسل

کتابفروشی با اکسل

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود Source Code های سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

کتابفروشی با اکسل
راهنمای جامع ارزانترین کتاب وجود ندارد اما ارزشش را دارد
بر خلاف بسیاری از C ++ ها، این به نظر می رسد تقریبا همه چیز را پوشش می دهد – از شروع به گوشت C ++ و ایضا پوشش استاندارد کتابخانه قالب (STL). این موضوع است که در سبک تا حدودی آموزنده با تعداد بیشماری از نمونه کامل، پایان بخش خلاصه و آزمون (Q & A) برای اطمینان از اصول به خانه است. برخلاف بسیاری از دیگر متون C ++، به وضوح با هدف تدریس از ابتدا، به جای «شروع از C»، هدف قرار دارد.
فرمت عالی است – رنگ برای بخش و برای برجسته سازی نحوی که برای خواندن و درک مطلب مفید است استفاده می شود.
تعدادی “نکات” در سراسر متن پراکنده وجود دارد که نشانگر سوء تفاهم های مکرر و مشکلات برنامه نویسی است. عنوان موجه است؛ این کتاب مبانی C ++ و ایضا چگونگی برنامه ریزی را امتحان می کند – امیدوارم نحوه نوشتن برنامه C ++ خوب، به نحو خوشایندی ساختار یافته و به راحتی قابل نگهداری.
این افزونه ها فقط در pdf در دسترس هستند – شرم آور است که کل کتاب نیز در دسترس نیست. من معتقدم که ضمائم در کتاب چاپ شده به (قابل فهم) کاغذ ذخیره نشده است.
یکی از اینها این موضوع است که اکنون یک مقدار قابل توجه است و به منظور نگهداری آن در زیر کتاب “اندازه کتابچه”، آن را بر بر روی کاغذ بسیار نازک (نازک تر از آنچه در کتاب مقدس من است) چاپ شده است. مقاله نازک بانی می شود که طرف مقابل قابل مشاهده باشد و ایضا به این معنی است که مراقبت ضروری نیست که صفحات را پاره نکنید.
در کل، این یک کتاب عالی برای یادگیری و مرجع است. بسیار توصیه شده.
بسیار توصیه می شود برای هر عاشق C
این یک راه حل کامل برای یک برنامه نویس مبتدی است که هیچ چیز راجع به برنامه نویسی برای یادگیری، تمرین و تسلط بر هنر C برنامه نویسی نمی کند. هیچ دانش برنامه نویسی قبلی انتظار نمی رود. شما را از طریق یک سفر زنده از زبان از اصول اولیه می گیرد و همه چیز را از جمله برنامه های OOP و نوازندگی پوشش می دهد.
تمرینات جامع ارائه شده در پایان هر فصل به یادگیرنده کمک می کند تا آنچه را آموخته است و ایضا این متن را برای دوره های کالج ایده آل کند.
واقعیتی که من بیشتر از این کتاب دوست داشتم ماهیت بسیار توصیفی دارد. آنان هیچ چیز را از دست نداده اند. (آنان نباید از آنجا که این کتاب بیش از یک هزار صفحه است. )
C ++ و UML نیز هست!
جامع، روشن و صحیح، این متن تقریبا هر جنبه ای از C ++ را با نمونه های غیر رسمی نشان می دهد که به عنوان مدل هایی برای کدگذاری حرفه ای و علمی عمل می کنند. ایضا مهمترین ویژگی های UML را معرفی می کند، نشان می دهد که چگونه از آن ها در تجزیه و تحلیل شیء گرا استفاده می کند و سپس طراحی را در 3000+ خط کد خوب شی گرا به کار می گیرد.
هر کسی که راجع به C ++، طراحی و توسعه شیء گرا یا UML کنجکاو است، بایست نگاهی دقیق به این کتاب داشته باشد. هر کسی که جدی راجع به توسعه سیستم های C ++ مبتنی بر شی گرا باشد بایست آن را خریداری کند.

:منابع بیشتر

Learn OpenGL: Beginner’s guide to 3D rendering and game development

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.