گذشته فردی شما پایه تمام قابلیتها و محدودیتها

این مطلب، در مشاوره خانوادگی و یا اداره یک کنفرانس، دارای اهمیت و کاربرد ویژه ای است. من به کسی که دائما سعی می کند از طریق کلامی با دیگران ارتباط برقرار سازد توجهی نمی کنم. بلکه نگاه من به دنبال شخص دیگری است. شخص دیگری که بیشتر از آن فرد پر حرف، اطلاعات را در اختیار من می گذارد. زیرا علاقه مندم بدانم که او چه واکنشهایی را از سایر افراد خانواده و یا اعضای کنفرانس بیرون می کشد. این کار موقعیت های انتخابی زیادی را در اختیار من می گذارد. زیرا علاقه مندم بدانم که او چه واکنشهایی را از سایر افراد خانواده و یا اعضای کنفرانس بیرون می کشد. این کار موقعیت های انتخابی زیادی را در اختیار من می گذارد. به عنوان مثال درباره این که او در چه مواقعی در رشته افکار دیگران گسیختگی ایجاد می کند. از این رو می توانم آن گسیختگی را تشدید کنم و تحت اختیرا خودم در بیاورم، و یا مثلا حرف کسی که صحبت آن شخص را قطع کرده است را قطع کنم و اجازه دهم که نفر اول، حرفش را تمام کند. دید جانبی، اطلاعات بسیار بیشتری در اختیارتان می گذارد و در واقع مبنایی است برای بسیاری از موقعیت های انتخابی.

گذشته فردی شما پایه تمام قابلیتها و محدودیتها

گذشته فردی شما پایه تمام قابلیتها و محدودیتها

گذشته فردی شما پایه تمام قابلیتها و محدودیتها

گذشته فردی شما پایه ای است برای تمام قابلیتها و تمام محدودیتهای شما. از آن جایی که شما فقط یک گذشته فردی دارید، پس فقط دارای یک سری امکانات و یک سری محدودیتها هستید. ما به راستی بر این باوریم که استحقاق هرکدام از شما بیشت از آن است که تنها یک گذشته فردی را به تصویر بکشید. گذشته های فردی بیشتری داشته باشید تا موقعیت های انتخابی بیشتری در دسترستان قرار بگیرد.

در زمانهای گذشته خیلی ها بودند که سعی می کردند روشهای مناسبی بیابند تا به دیگران در کاهش وزنشان کمک کنند. اکثر وسیله هایی که در آن زمان موجود بودند کارآیی لازم را نداشتند، ولی ما کشف کردیم که مردم با روشهای مختلفی اضافه وزن پیدا می کنند. یکی از موارد اصلی کشف ما این بود که خیلیها همیشه چاق بودند. البته افراد دیگری هم بودند که چاقی را تحصیل می کردند، ولی در بین آنها خیلیها بودند که همیشه چاق بودند. وقتی آنها لاغر می شدند، حالت غریبی به آنها دست می داد زیرا نمی داستند که به عنوان یک فرد لاغر باید چگونه با جهان برخورد کنند. اگر همیشه چاق بودده اید، پس هیچ گاه در یک تیم ورزشی، نفر اول نبوده اید. هرگز نخواسته اید که در دبیرستان به نرمش بپردازید. هیچ وقت سریع ندویده اید. هیچ گونه تجربه ای از انواع حرکات فیزیکی و ورزشی ندارید.

منبع : شوسل

 

Posted in موفقیت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.