چگونه کیبورد (ارگ) بنوازیم؟ راهتمای جامع برای کاملا تازه کارها

چگونه کیبورد (ارگ) بنوازیم؟ راهتمای جامع برای کاملا تازه کارها

چگونه کیبورد (ارگ) بنوازیم؟ راهتمای جامع برای کاملا تازه کارها

چگونه کیبورد (ارگ) بنوازیم؟ راهتمای جامع برای کاملا تازه کارها

چگونه کیبورد (ارگ) بنوازیم؟ راهتمای جامع برای کاملا تازه کارها

عنوان کتاب How To Play Keyboard: A Complete Guide for Absolute Beginners Paperback – May 29, 2013
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

واقعا لذت بردن از این کتاب!
من بیست و پنج سال پیش درس سه ساله داشتم و از زمان بازنشستگی می خواستم وقت خود را صرف یادگیری ساز پیانو می کردم. این کتاب شگفت انگیز بوده و در کمتر از یک ماه به بیش از نیمه راه از آن رسیده است. یکی از امر هایی که من انجام دادم این موضوع است که من به شدت توصیه می کنم و این موضوع است که به وب سایت Alfred. com بروید و دستورالعمل سی دی همراه موسیقی متن را سفارش دهید. من تمام سه سی دی را برای سه سطح اول از سایت سفارش دادم. این بسیار عالی با پخش آهنگ ها به درستی و در سرعت کمک می کند.
ترفندهای قدیمی سگ جدید
دوستش دارم!!! من زمانی که کلاس ششم را داشتم ساز پیانو را نوازندگی کردم (من شصت و یک ساله نیستم) من فرصتی برای دریافت بسیار عالی به جز هزینه حمل و نقل دارم. من این کتاب را خریدم تا بتوانم ببینم آیا دوباره به نوازندگی علاقه مند می شوم و چنانچه مجددا تمرین کنم. عالی بود. من آن را به عقب برگردانم و این کتاب همانند داشتن معلم قدیمی من است که در کنار من نشسته است. بسیار مستقیم، کامل و راحت برای درک و پیگیری همراه است. من قطعا این را به هر کسی که جدی درباره خود تدریس می کند که چگونه بنوازم ، توصیه می کنم.
آیا به هر بزرگسال یا فردی که می آید توصیه می شود . . .
این دوره به عنوان یادآوری برای من استفاده شده است (شروع به نوازندگی حدود ده سال پیش) و اکنون اکثرا با گوش نوازندگی می کنند. من آن را خریدم تا یاد بگیرم دوباره خواندن موزیک را تجربه کنم و به من کمک کرد تا به نوازش چیزها بازگردم. برنامه ریزی برای دادن آن به یکی از دوستان بزرگ دیگر که می خواهد شروع به یادگیری کند، زیرا فکر می کنم بسیار کامل است. آیا به هر بالغ جدید یا فردی که به نوازندگی می پردازد و می خواهد تجدید نظر کند توصیه می شود.
دوره ساز پیانو با کیفیت خانه
این یک سری عالی برای مبتدیان بزرگسال است. من این کتاب را برای چند هفته داشته ام و برخی از دانش جامع (اساسی) ساز پیانو و آهنگ های پایه را آموخته ام. این کمی درباره صفحه 38-40 چالش برانگیز است، بر این اساس من چند صفحه را برای پیشرفت در این بخش پشت سر گذاشتم. به طور کلی، این یک برنامه مطالعه خانه با کیفیت است که در واقع شامل سه کتاب است.
بسیار جامع، عالی برای مبتدیان به ساز پیانو و حتی تئوری موسیقی، اما فاقد DVD
من این کتاب را برداشتم تا تمرین ساز پیانو خود را بعد از کلاسهایم به پایان برسانم. برای من اولین ده صفحهای را پشت سر گذاشتم اما آن ها برای کسی که هیچ نظری درباره نظریهی ساز پیانو و موسیقی ندارد، عالی است. این کتاب به آهستگی شما را از طریق ساز پیانو تنظیم، وضعیت مناسب، گرم شدن دست و تمرینات پیاده می کند. این کتاب حتی چگونگی خواندن صفحه و نت ها را پوشش می دهد تا هر کسی بتواند آن را یاد بگیرد. این برای کسانی که برای دنبال یادگیری بدون یک معلم هستند، سرعت خوبی دارد و عملا فریب خورده است، بر این اساس شما مجبور نیستید درباره پیشرفت نگران باشید و بدانید که چه چیزی در حال انجام است. تنها مشکل من این موضوع است که کپی من با دی وی دی همراه نیست، و من در تماس با فروشگاه های کتاب با مشکل درخواست کمک درباره این موضوع مشکل دارم. من نمی دانم دقیقا بر بر روی دی وی دی یا چقدر من شخصا به آن نیاز دارم، اما صرف نظر از آن گفته شده است که وجود دارد و این نیست. چنانچه این کار را انجام دهم، خوشحال خواهم شد تا بررسی خود را تا پنج ستاره انجام دهم.
مطلقا بایست برای مبتدیان در تمام سنین
کاملا با اطلاعات برای شروع، از موقعیت دست / انگشت به تمرین ساده پر شده است. این کتاب بسیار خوب عمل می کند و مقدمه ای از نت به نظر مناسب می رسد. آهنگ ها هر دو سرگرم کننده و چالش برانگیز هستند، بدون اینکه ناامید کننده یا غم انگیز باشند. من این کتاب را کاملا برای همه کسانی که می خواهند به طور جدی ساز پیانو و خواندن صفحه را یاد بگیرند توصیه می کنم.
خرید عالی. فضای اطلاعات و کتاب درسی من . . .
خرید عالی. فضای اطلاعات و کارگاه مورد نیاز برای پیشرفت مطالعات ساز پیانو من را دارد. به خصوص مناسب برای تمیز کردن و تمیز کردن صفحات است.
پنج ستاره
All-in-One بسیار جامع تر از کتاب پایه است. این واقعا یادگیری را به جلو حرکت می دهد.
ویولن به دانشجوی پیانو
این عالی است برای یک نوازنده سابق ویولون تبدیل دانش آموز ساز پیانو . من می خواستم چیزی را که می قادر شدم با خودم و یا با یک معلم کار کنم، به نظر می رسد انتخاب خوبی باشد. همه چیز در یک برنامه خوب است.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.