کتاب حجیم نت های ساده پیانو ملودی های کریسمس

کتاب حجیم نت های ساده پیانو ملودی های کریسمس

کتاب حجیم نت های ساده پیانو ملودی های کریسمس

کتاب حجیم نت های ساده پیانو ملودی های کریسمس

کتاب حجیم نت های ساده پیانو ملودی های کریسمس

عنوان کتاب The Giant Book of Christmas Sheet Music: Easy Piano (The Giant Book of Sheet Music) Paperback – August 1, 2014
تعداد صفحات کتاب 168

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

بهترین کتاب های آموزشی برای پیانو
اگر شما بالغ برای دنبال یادگیری ساز پیانو هستید، این مجموعه برای شماست. این مبانی را به نحوی که به آسانی قابل درک است و دانش خود را به آرامی افزایش می دهد، پوشش می دهد. حتی برای کسانی که خود را تدریس می کنند، من یک معلم را توصیه می کنم که به طور کامل این محصول را درک کند.
خیلی خوب، سه 1/2 ستاره
این کتاب خوب است، گرچه دارای چند آهنگ بسیار شیرین مانند “برای او همکار جالبی خوب است”. CD که همراه آن است، دلیل اصلی کسر ستاره است. من فکر کردم که کسی به سادگی ساز پیانو را به عنوان تظاهراتی درباره نحوه پخش موسیقی با کمال به نمایش می گذارد. در عوض، موسیقی های ساخته شده بر بر روی نوعی کیبورد موسیقی دیجیتال ساخته شده است و دارای سایزهای دیگر و سازهای دیگر است. لذت بردن از گوش دادن و نه به خصوص آموزنده و یا. به غیر از اینکه شما به CD نیاز دارید که به شما کمک کند ملودی های اصلی آهنگ هایی که در این کتاب می شنوید، نسخه غیر سی دی را بخرید.
من سالها برای ساز ویولن نوازندگی کرده ام، بر این اساس با خواندن “بالا” کارم راحت هستم
من یک بالغ میخواهم که ساز پیانو هستم من سالها برای ساز ویولن نوازندگی کرده ام، بر این اساس با خواندن خطوط حامل “بالا” راحت هستم، به غیر از آن، تازه کار با همه چیز ساز پیانو . من از طریق این کتاب (سطح اول) در حدود چهار ماه یک بار در روز بیشتر روزها کار می کردم و درباره آنچه که آموخته ام بسیار حس می کنم. بسیار کارآمد، دستورالعمل های دقیق، قادرید آهنگ های خود را با هر دو دست نوازندگی کنید، که هر دو سرگرم کننده و دلگرم کننده است. من از کتاب دوم شروع کردم.
ما دیگر بچه نیستیم
همسر من و من در حال درس خواندن ساز پیانو در شصت سالگی هستیم. معلم ساز پیانو ما بیش از پنجاه سال درس خواند. او این کتاب را انتخاب کرد و ما خوشحال هستیم. ما آن را با بیش از دوازده رقابت مقایسه کرده ایم و سر و شانه های بالای آن بسته است. ما واقعا DVD را برای این دوره دوست داریم با یک مربی که هرکدام از قطعات در کتاب را نوازندگی می کند، اما ضروری نیست مگر اینکه سعی کنید خودتان را به نوازندگی فراگیری دهید. CD یک گروه پشتیبان است و قسمت ساز پیانو را ارائه می دهید. به عنوان یک مبتدی، هنوز راحت نیستم که به سرعت و تفسیر آن ها قفل شود. ما از آن استفاده نکردیم.
برای روشن شدن نیست
من این محصول را بر بر روی Kindle فروختم و خیلی خوشحال شدم! در واقع یک سیستم عالی است. من فقط با یادگیری ساز پیانو خود شروع می کنم و این یک کتاب کامل برای یک مبتدی مانند من است. من واقعا شروع به پخش کامل ساز پیانو کردم و دستورالعمل های این کتاب به نحو عالی پیش رفتند. من به چند ترانه می اندیشم، اما بعد به سختی کار می کنم تا آن ها را تمرین کنم و بعد از آن به طور فوق العاده ای دست پیدا کنم. من خیلی خوشحالم که در سطح دو نیز هستم!
با این حال، من توصیه می کنم هر کس آن را در فرم فیزیکی می گیرد. اندازه صفحه نمایش در نسخه Kindle دشوار است برای دنبال از آنجایی که چند آهنگ در یک صفحه متناسب نیست (آن ها در نسخه فیزیکی). ایضا ، چنانچه شما دنبال برخی از آهنگ های هیجان انگیز است که شما قادرید در حالی که از طریق این برنامه قادرید نوازندگی ، شما قادرید Alfred’s Basic بزرگسالان ساز پیانو دوره: بزرگترین بازدید، سطح یک (Alfred’s Basic بزرگسالان ساز پیانو درس سری)، اما خط شماره صفحات با کتاب aaaaa کتاب فیزیکی و شماره صفحات در قفل وجود ندارد. در نهایت، در کتاب بسیاری از نقاط وجود دارد که از شما خواسته است تا پاسخ ها (مانند نام نت ها) را به جعبه ها ارسال کنید، که شما نمیتوانید در نسخه فراموش شده انجام دهید. من به اندازه کافی خوشحال بودم تا دوستانی داشته باشند که نسخه فیزیکی دارند و من فقط از آن ها استفاده می کردم بعد از هنگامی که که متوجه شدم فرشته ای ارزشش را نداشت.
در یک جمله: چنانچه با آن چسبیده باشید، این یک ساز یادگیری فوق العاده است، اما کتاب فیزیکی را دریافت کنید و نه نسخه روشن.
با این حال، پس از بیست و پنج سال، دوباره به ساز پیانو تبدیل می شود
بسیار ساده است. با این حال، پس از بیست و پنج سال، دوباره به ساز پیانو تبدیل می شود.
روش ساز پیانو بزرگ
این کتاب به نحو خوشایندی نوشته شده و به سرعت پیشرفت می کند. این به من کمک کرده است تا شکاف های نوازندگی را پر کند.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.