دانلود درک فرم های مهم موسیقی

دانلود درک فرم های مهم موسیقی

درک فرم های مهم موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

درک فرم های مهم موسیقی

دلیل اول: شما در مرحله اولیه هستید و می خواهید قادر باشید تا جایی پیشرفت کنید که نوازندگی حرفه ای یک امکان واقعی باشد. بله ، یک ساعت دارای این قدرست فعلاً یک مقدار مناسب در کیبورد موسیقی باشد. اما (چنانچه واقعاً می خواهید یک حرفه ای باشید) به فکر موسیقی و موضوعاتی خواهید بود که هنگامی که در ساز تئوری موسیقی نیستید با آن ها روبرو می شوید.
دلیل دوم: شما می خواهید بیشتر تمرین کنید ، اما دسترسی محدودی به ساز تئوری موسیقی دارید. بله ، این چیدمان قابل تحمل است ، از آنجا که خیلی از ساعت ها بیشتر از آنچه که در کیبورد موسیقی فیزیکی هستید از لحاظ روحی تمرین خواهید کرد. این برای دوره های کاملاً معقول امکان پذیر است. با این وجود ، هیچ جایگزینی برای شنیدن نتایج تلاش های شما وجود ندارد ، بر این اساس پیشرفت شما به هر سطح خاصی بعید است که در صورت دسترسی بیشتر دسترسی سریع داشته باشید. من گمان می کنم دو ساعت دارای این قدرست برای افرادی که بالاترین سطح حافظه عملکرد را دارند ، کافی باشد ، اما هیچ مدرکی برای پشتیبان گیری از این امر ندارم.

بستگی به تکنیک شما دارد. مغز تو. موسیقی شما.

وسایل پلاستیکی را در ماشین لباسشویی خود جایگزین کردم تا چرخه چرخش را درگیر کنم و شش ساعت طول کشید. همسایه من تعمیرکار استخدام کرد و او این کار را در نیم ساعت انجام داد. این به دانش ، مهارت و قهر شما وابسته است. اوه ، و داشتن همه ابزارهای مناسب

اخیراً روزانه حدود نیم ساعت برای یک کنسرت آماده کردم. هیچ یک از موسیقی فراتر از توانایی فنی من نبود و من از مهارت های گوش و گوش دادن به تعلیم و مبانی و تئوری برای یادآوری هر قطعه در کنار استخر خود استفاده کردم.

مسافت پیموده شده همه متفاوت خواهد بود.

من نیمه حرفه ای نوازندگی می کنم و دوستانی دارم که حرفه ای نوازندگی می کنند. در سال های اولیه ، بسته به روز ، 5-6 ساعت در روز تمرین می کردم. این در زمان تحصیل در دانشگاه ، ثبت نام در برنامه موسیقی ادامه پیدا کرد ، اما در آن مقطع هنوز مشغول مطالعه طیف وسیع تری از مباحث موسیقی بودم ، نه فقط ساز تئوری موسیقی . با استعداد ترین بازیکنانی که حداقل آن ها را تمرین کرده ام. فقط میانبر وجود ندارد.

حدس می زنم نظر من چنین است که هنگامی که کار را شروع می کنید ، با یک ساعت در روز پیشرفت خواهید دید ، اما ضروری است با انتظارات خود واقع بین باشید. بیشتر این موارد صرف قدم گذاشتن کودک به سمت حافظه ماهیچه و درک موسیقی اساسی (در صورتی که این اولین ساز شما باشد) خواهد بود.

احتمالاً این یکی از مزایای شروع جوانی است. شما زمان بیشتری برای متعهد ساختن این بنیاد محکم در ساز خود دارید.

در اینجا پاسخ های بسیار خوبی وجود دارد. سوال شما قبلاً به جواب اشاره دارد. در اصل هیچ حرفه ای وجود ندارد که با کار یک ساعت در روز انجام شود. من تعداد دقیق را به یاد نمی آورم اما انجام هزاران ساعت تمرین برای انجام در سطح بالا طول می کشد. من به عنوان یک مدیر اصلی موسیقی دارای این قدرت هستم شهادت دهم که با وجود چندین سال تحصیل ، کار بسیار بیشتری را دارای این قدرست انجام دهد ، بر این اساس من از نوازندگی کردن به عنوان یک آماتور مناسب لذت می برم.

منبع



Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.