یادگیری درام – دانلود کتاب مقدس درام نوازی

برای کتابی مانند این کتاب برای یادگیری درام،  باید هرچیزی را داد. یکی از هنرجویان من این کتاب را در طی جلسه تمرین درام آورده بود و به شدت تحث تاثیر متد آن برای یادگیری درام قرار گرفتم. این کتاب به معنای کامل جاز، راک و آر اند بی و لاتین را صرف می کند. نویسنده جف استرانگ، هم خوب می تواند درام بنوازد و هم آنرا به خوبی یاد داده است.

کتاب، درامز های هند و استیک (درام های دست و چوب) را یاد می دهد که برای همین است می گوییم برای چنین کتابی باید هرچیزی را داد. تقریبا هر چیزی که یک درامر نیاز دارد تا بنوازد و یاد بگیرد در این کتاب پوشش داده شده است. نویسنده کتاب از چیزهای کوچک برزیلی مانند یوردو پاندیرو شروع می کند و به لاتین با کلیو  (که کلیو بسیاری از افراد را گیج می کند) و سپس به کونگاها و سایر چیزها می رسد.

این کتاب یادگیری درام بسیار ساده برای خواندن است و دستورالعمل های آموزشی آن بسیار واضح هستند و سی دی همراه را نیز اگر داشته باشید کمک بزرگی خواهید داشت. این کتاب قطعا می تواند درامرهای بسیاری را تبدیل به درامرهای بسیار خوب کند و برای آنها که می خواهند فراتر از درام ست پیش بروند، این کتاب به مانند مغازه ای از شیرینی و گزینه های شیرین است.

 

Posted in موسیقی.
صفحه دانلود کتاب :




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.