یادگیری درامز – یادگیری و آموزش جامع و حرفه ای درامز

 

یادگیری درامز - یادگیری و آموزش جامع و حرفه ای درامز

یادگیری درامز – یادگیری و آموزش جامع و حرفه ای درامز

 

 

نحوه تدریس این کتاب جامع و حرفه ای برای یادگیری درامز

در این کتاب جامع، قراردادهایی قرار شده است که یادگیری درامز و فهم آن را برای شما در طی برنامه آموزشی ساده تر می کند.

تمامی groove های درام ست این کتاب برای نوازنده درامز راست دست نوشته است.  نه دقیقا افراد دست راست ولی آنهایی که ترجیح می دهند درام را برای دست راست و برای نوازندگی در جهت دست راست تنظیم کنند و انجام دهند. این کار برای این انجام شده است که راه معمول نواختن درام از این روش است.  نواختن با دست راست حقیقتا می تواند برای شما بهتر باشد. در انتها از مزایای این روش، قوی شدن درست چپتان به اندازه دست راست است. (به این قضیه ایمان پیدا کنید – نویسنده کتاب خودش یک دست چپی است که درامز را به طریقه دست راست می نوازد و بسیاری از بزرگترین درامرها نیز چنین بوده اند)

نت خوانی و نت نویسی درامز نوشته شده در این کتاب جوری نوشته شده است که بتوانید موسیقی و نواختن درامز را براحتی بخوانید. البته کلیدهای موسیقی، ملودی ها و غیره در این کتاب پوشش داده نشده است و فقط نت نویسی که به درامز مربوط است نمایش داده شده است.

بسیاری از ریتم های این کتاب نشانه گذاری شده اند که به شما می گوید در کجای سی دی همراه (اگر آنرا نیز داشته باشید یا تهیه کرده باشید) پیدا کنید. سی دی همراه، این تمرین های درامز را بصورت استاندارد و یک سی دی موسیقی تهیه کرده است. سی دی و کتاب مخصوص یادگیری درامز روی هم رفته به شما اجازه شنیدن و دیدن چگونه نواختن هر ریتم را می دهند و پروسه یادگیری را سریع تر می کنند. مانند نسخه اول این کتاب اختصاصی برای یادگیری درامز، بسیاری از ترک ها نیز به عنوان فایل های سی دی گنجانده شده اند. ولی در این نسخه دوم، فایل ها بصورت mp3 نیز اکنون موجود هستند.

Posted in موسیقی.
صفحه دانلود کتاب :




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.