کتاب تمرین درامز و درامز نوازی

آموزش مقدماتی درامز - بهترین راهنمای مصور درامز که تا کنون دیده اید!

در این کتاب بصورت مفصل در 4 فصل مقدمات درام نوازی آموزش داده می شود. فصل اول شما را به دنیای درامز معرفی می مند و تعدادی از رایج ترین درامز های امروزه مورد استفاده را نشان و آموزش می دهد. فصل دوم دایره واژگانی را برایتان فراهم می کند که توسط آن می توانید به سرعت موسیقی درامز نوازی را بخوانید (احتیاجی به موسیقی خوانی به منظور نواختن ریتم های استفاده شده در این کتاب نخواهید داشت اگر مایل به انجام این کار نیستید. همچنین می توانید نت ها را توسط یک برنامه کامپیوتری یا سی دی استریو اجرا کنید تا بعضی از ریتم ها را بشنوید و به تمامی ریتم ها گوش بدهید)

فصل سوم شما را با راه های بسیاری که می توانید درام را با دستتان بنوازید، آشنا می کند.

در بخش دوم درام ست مدرن را بررسی می کنیم. در فصل 5 یاد می گیرید چگونه درام ست خود را تنظیم کنید و به خوبی تعدادی مهارت های مقدماتی درام ست را که شما را در جابجایی اعضایتان بصورت مستقل از دیگری کمک می کنند را یاد خواهید گرفت.

فصل 6 به شما نشان می دهد چگونه درام ست را به شیوه راک بنوازید و در فصل 7 با درام نوازی بلوز آشنا می شوید. فصل 8 طریقه درام نوازی در آر اند بی و درام نوازی فانک و تکنیک های آنرا و فصل 9 شیوه های تلفیقی و جز را آموزش می دهد. در فصل 10 اسرار نوازندگی لاتین و ریتم های کاربین را یاد خواهید گرفت و در فصل دهم توانایی های راک خود را با نگاه به شیوه تعدادی از درامر های بزرگ افزایش خواهید داد…

 

 

Posted in موسیقی.
صفحه دانلود کتاب :




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.