بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز

بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز

بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز

بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز

بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

این یک کتاب بسیار خوب و کامل است
چند سال پیش، من این پنج ستاره را داده بودم، اما در تجربیات تدریس من، اکنون متوجه شدم که برای اکثر دانش آموزانم کمی سریع تر می شود. به استثنای کسانی که مایل به برداشتن بر بر روی تکنیک یا خواندن نت هستند، قادرم بگویم که این کمی برای اکثر و مناسب به ویژه برای زبان آموزان بسیار روشن و با استعداد پیشرفته است. این یک کتاب بسیار خوب و کامل است، اما برای اکثر موارد (خیلی ساده) صحبت می کند.

توصیه
من به یاد داشته باشید ساز درامز از اواخر دهه شصت و این کتاب تا به آن بسیار من یاد گرفتم، بسیار خوب است
آسان و مفید

شاید روزی بتوانم همه آنان را بنوازم .
من یک کتاب را تکمیل کردم و در کتاب دو کار می کنم. خیلی خوب توضیح دادم. من تمام آهنگ ها را دوست ندارم، اما همه ما متفاوت هستیم و برای من بسیار مفید است. دوستش دارم.
بسیار راحت برای پیگیری و تکمیل

عالی برای نوجوانان نیز هست
من بعضی از دانش آموزانی را دارم که نیاز به مهارت و مهارت کیبورد موسیقی دارند. این شروع می شود به سادگی و ساخت. من روش های مختلفی برای انجام هر درس را دوست دارم (نوازندگی و شمردن ، شمردن و صحبت، تصنیف خواندن و نوازندگی . . . )، زیرا واقعا روند یادگیری را تقویت می کند. با تشکر از خریداران قبلی که نظرات خوب را ترک کردند: واقعا به من کمک کرد تا یک روش عالی را انتخاب کنم!

عالی!
این یک کتاب بسیار خوب همه در یک است. من از این برای یک نوجوان و بزرگسال استفاده می کنم. این به نوجوان کمک می کند تا فقط یک کتاب را به جای 4-5 کتاب نگه دارد. این خود توضیحی است چنانچه کسی بخواهد خود را تدریس کند. من قطعا این کتاب را به هر کسی که نوجوان میخواهد یاد بگیرد ساز درامز را توصیه می کند.

عالی برای مبتدی ها!

من به تازگی یک کیبورد موسیقی خریدم و می خواستم یاد بگیرم که چگونه بنوازم . من هیچ تجربه ای در زمینه نوازندگی کردن وسایل یا خواندن صفحه موسیقی نداشتم. این کتاب یک ساز شگفت انگیز بوده است! من در صفحه هشتاد و نه هستم و پیش تر متوجه شدم که چگونه قادرم نحوه ی نوازندگی کردن این آهنگ ها را فورا ببینم. این کتاب یک راه جالب برای یادگیری امر هایی است که شما متوجه نمیشوید که آن ها در حال یادگیری هستند (به عنوان مثال inversions آکورد و غیره). چنانچه شما واقعا متعهد و علاقه مند به تئوری موسیقی هستید، من پیشنهاد می کنم که خرید الفرد Essentials of Theory موسیقی، یا برخی دیگر از عناصر نظری موسیقی تکمیلی. این به شما کمک می کند که ایده های پشت آنچه را می خوانید را درک کنید. من اخیرا شروع به درس خواندن ساز درامز کردم و معلمم تحت تاثیر قرار گرفت که چقدر از این دو کتاب به خودم آموختم (و هنگامی که برخی از آن ها را درک نکردم، بعضی از چیزها را آنلاین در نظر گرفتم). بسیار توصیه شده!

من با آهنگ های راحت دیگر مکمل می کنم.
به سرعت از خواندن نت ها برای پخش چندین نت و آکورد همه ی در یک زمان برای اکثر مبتدی ها پیشرفت می کند. من با آهنگ های راحت دیگر مکمل می کنم.

مطالعات آهسته حرکت آهسته برای تقویت نقاط.
به عنوان یک معلم ساز درامز که خواسته شد تا یک بزرگسال که درس را به عنوان یک نوجوان سعی می کرد، به بررسی این کتاب نگاه کند و حس کرد که برای یک دانش آموز شصت ساله که درباره درس ها مشتاق است، اما مشتاق یادگیری است، کار می کند. آن را به آرامی حرکت می دهد تا زمان را برای دانش آموز جذب و تقویت نکند. من نیز آن را انتخاب کردم زیرا دارای آهنگ هایی است که او قادر است تشخیص دهد و از نوازندگی لذت ببرد. ما قادر هستیم از طریق آن به سرعت حرکت کنیم چونکه او دارای زمان / توانایی برای انجام این کار است، ایضا خوب است که در آن صفحات مبانی و تکنیکی شامل عناصر درس است. فقط یک کتاب مورد نیاز است نه سه.

دانلود فایل بهترین کتاب برای یادگیری سطح مبتدی درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.