آموزش فلوت

مقاله های آموزشی فلوت

 

نت Amazing Grace
دانلود نت فلوت Jingle Bells
درس اول آشنائی با ساز فلوت
دانلود نت فلوت O Holy Night
دانلود نت O Come, All Ye Faithful
نت فلوت ریکوردر The Keel Row

آموزش فلوت تصویری

آموزش فلوت تصویری

 

سایت های مفید فلوت

آموزش فلوت

 

آموزش فلوت رایگان

آموزش فلوت رایگان

از آرامش های ما میان تمرینات می توان بسیار مفید استعمال کرد؛ شنیدن هنر موسیقی به عنوان تمرین شنیداری، خواندن مطالب مبانی هنر موسیقی ، تاریخ هنر موسیقی و… در جهت بالا تربردن سطح دانش عمومی هنر موسیقی و ورزش نمودن، غیر از آنکه از خشکی و یکنواختی تمرینات می کاهد، از فرد، موسیقیدانی کامل تر می سازد.

درهر قسمت از تمرینات به چه شیوه عمل کنیم؟
چون یک هنر موسیقی مبتنی بر عواملی زیرا صدا ( زیروبمی)، ریتم، لگاتوها ودتاشه ها، پیانوها و فورته ها وبسیاری از دیگر عوامل است، در تمرینات می بایستی هر هنر موسیقی به اقسام کوچکتر مشابه عواملی که نام برده شد، تقسیم بندی شده و مستقیما برسر هر یک تمرین کرد تا ضعف های هر نکته برطرف شود.

آموزش فلوت زدن

آموزش فلوت زدن

در واقع هنر موسیقی نواز بعد از برخواستن از هر یک از بخشهای تمرین، بایستی به یک نتیجه گیری هر چند کوچک در آن نکته ، در ذهن خویشتن رسیده باشد، تا آن تمرین مفید قلمداد شود.

 

حداقل چه مقدار تمرین کنیم؟
بطور کلی، کمترین میزانی که بهخاطر تمرین لازم است که (البته منجر به حداقل پیشرفت همچنین می گردد)، تمرین نوازندگی روزی یک هنگام است. کمتر از این مقدارتمرین روزانه عملا نتیجه بخش نبوده ودر دراز مدت سبب عدم پیشرفت ویا کنارگذاشتن سازتوسط هنرجو می گردد.

چطور به حداکثر تمرین روزانه برسیم؟
رسیدن به میزان حداکثر تمرین روزانه بایستی همچون حرکت برروی شیب انعطافپذیر یک منحنی باشد. رسیدن به حداکثرساعت تعداد تمرین نبایستی بصورت یک حرکت شتابزده انجام گردد، بهخاطر اینکه در اینصورت به علت عدم

آموزش فلوت

آموزش فلوت

آمادگی مجموعه ذهن وجسم هنر موسیقی نواز، اینگونه تمرین ها نمی تواند مستمر باشد. در واقع با افزودن روزانه چند دقیقه تمرین به نسبت تمرین روز قبل کم کم بر میزان توانایی ها افزوده شده، بدن بهخاطر تمرین بیشتر آماده می شود. حتی همین چند دقیقه تمرینی که به حجم تمرینات اضافه می گردد، هر مقطع بایستی چند روز ثابت بماند تا بدن به آن عادت کند. بهخاطر اینکه نکته مهم “پایدار ماندن و استمرارداشتن در تمرین ها”ست.

 

حداکثرچه مقدار تمرین روزانه کافی است؟
بطور کلی نمی توان یک حکم کلی سبب این امر داشت، اما سبب کسانی که بصورت حرفه ای قصد دنبال کردن نوازندگی را دارند، حداقل روزانه چهار هنگام- تمرین قادر است بسیار مفید باشد. تمرین بیش از این میزان بستگی به توانایی ذهن و جسم فرد دارد و نیاز به آماده ساختن آنان دارد. هر- صورت ، هر چه تمرین بیشتر، بهتر!

نکته با ارزشی که با حجم تمرین روزانه پیوند فراوانی دارد، آموزش مشاهدت و تعلیم در مسیر صحیح و نحوه های درست نزد معلمان با اطلاعات است، که با تمرین کافی منجر به پیشرفت مطلوب می گردد.

Posted in موسیقی.


One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.