کلارینت – آموزش رایگان کلارینت

آموزش های کلارینت

آموزش رایگان کلارینت

آموزش رایگان کلارینت

آموزش کلارینت – درس اول
آموزش نوازندگی (5) – تنفس
دانلود نت برای نوازندگان سطح میانی – Yon Pietro – Gesu Bambino (The Infant Jesus)
دانلود نت ساده God Save the Queen (British National Anthem)
دانلود نت سطح مقدماتی David Bruce – Jingle Bells Boogie
برایمر پادشاه ساز

 

 

سایت های آموزش کلارینت

آموزش کلارینت

آموزش کلارینت

آموزش کلارینت

نت ها، ویدیوها و آموزش ها

ET Clarinet Studio

مقاله های تخصصی در مورد نحوه نواختن، مطالعه موسیقی عمومی

 

درباره نوازنده گان چیره دست کلارینت

استولز من

تک نوازی با بیش از یکصد ارکستر، نوازندی ای چیره دست، هنرمندی بزرگ در عرصه نوای مجلسی و هنرمند مبتکر روش جاز. ذوق هنری، نوازندگی و جاذبه بالای شخصیت استولزمن به-جهت رسیدن او به قله های بلند موفقیت میان المللی شد و او را به یکی ازهنرمندان کامیاب نوای در عصر حاضر تبدیل کرده؛ استولزمن منتقدین و شنوندگان آثار خویشتن را با اجرای زیبای انواع نوای مجذوب خویشتن کرده است.

کلارینت

کلارینت

وی متولدOmaha در ایالتNebraska، فرزند هنرمند مشهور جاز railwayman است؛ کودکی خویشتن را در San Francisco گذرانده و پس از آن به Cincinnati نقل مکان کرده است.

تحصیلات او در نوای با جلسات ساز ساکسیفون پدرش و کنسرت های غیر رسمی کلیسا آغاز شد. پس از فرجام دبیرستان به-کوشش تحصیل در دو رشته اصلی ریاضی و نوای وارد دانشگاه Ohio State شد.

فوق لیسانس خویشتن را در بخش نوای از دانشگاه Yale گرفت؛ پس از آن به-کوشش گرفتن مدرک دکترا وارد دانشگاه Columbia شد و تحت نظر Kalmen Opperman پیمان- گرفت. در سال 1۹6۷ وارد دهمین سال مشارکت خویشتن با Marlboro Music Festival در Vermont شد. این مشارکت به-جهت شد تا او مسیری به-کوشش آشنای با هنرمندان شاخصی از آنجا که Rudolf Serkin, Pablo Casals و Marcel Moyse ( هنرمندانی که تاثیری ژرف در مسیر ترقی استولزمن داشتند و آثار او را تحت الشعاع پیمان- دادند).

بواسطه برقراری پیوند با انجمن های نوای، در سال 1۹۷3 یکی از جدی ترین اعضای گروه TASHI در زمینه chamber music شد.

راه منحصر به فردی که استولزمن با کلارینت در پیش گرفت به-جهت شهرت میان المللی وی شد، انتظار چنین پیشرفتی با این ساز غیر قابل پیش بینی بود.

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.