مشهورترین کتاب آموزش درامز

مشهورترین کتاب آموزش درامز

مشهورترین کتاب آموزش درامز

مشهورترین کتاب آموزش درامز

مشهورترین کتاب آموزش درامز

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل مشهورترین کتاب آموزش درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

ابزار آموزش و یادگیری عالی
من از این کتاب برای بچه های بزرگتر و بزرگسالانی که شروع به ساز درامز می کنند آموزش و یادگیری می دهند. خیلی خوب ارائه شده است، بسیاری از دست در تمرین بر بر روی عناصر ارائه می دهد. من خوشحالم که آنان دوره هایی را در چنین مراحل اولیه معرفی می کنند، زیرا حس می کنم کمک می کند تا توانایی خواندن را افزایش دهم. چندین تمرین هانون وجود دارد که در وسط کتاب نیز قرار دارد. کتاب عالی!
آلفرد بزرگسالان همه در یک
من یک کالج موسیقی هستم، اما ساز اصلی من گیتار است. من مجبور شدم این کتاب را برای کلاس ساز درامز من انتخاب کنم که تصمیم گرفتم خودم را مجبور کنم که ساز درامز را تمرین کنم. باز هم من ساز اصلی گیتار هستم و من یک موسیقی بزرگ هستم. پیش از این تئوری اساسی (مقیاسها و کلید های جزئی، آکورد ها، تریاد ها، ساختارهای فوقانی، حالت های عمده و جزئی و غیره) را می دانم. من یاد می گیرم که ساز درامز را بنوازم از آنجا که تقریبا به عنوان یک دانش آموز هستم و می خواهم یک درک عمیق و کاربردی از هماهنگی و نقطه مقابل (بر این اساس من حدس می زنم سنتی و معاصر تر). پخش آهنگ هایی که من بر روی ساز درامز دوست دارم، واقعا هدف من نیست.
چیزهای خیلی خوب:
من این کتاب را دو برابر در مقایسه با کتاب Carl Humphries ارائه می دهم، اما از آنجا که حس می کنم که این کار را انجام نمی دهد. من متوجه شدم که هدف من در نوازندگی ساز درامز یک شایستگی نیست و بسیاری از ملت می خواهند یاد بگیرند که ساز درامز را برای سرگرمی نوازندگی کنند و بخواهند یاد بگیرند که قطعات نوازندگی کنند (همان طور که واقعا می بایستی ). با این حال، من حس می کنم که این کتاب بسیار کودکانه است و به گونه ای آموزش و یادگیری می دهد که در آینده مانع می شود. این قرار است که یک کتاب برای بزرگسالان باشد، اما به نظر نمی رسد که این امر قادر است سریعتر حرکت کند و از طریق کتاب، تئوری ای را ارائه دهد تا خواننده بتواند درک کند که چه زمانی در حال پخش است. کلیدها

دانلود فایل مشهورترین کتاب آموزش درامز و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.