کتاب 50 آهنگ معاصر دیسنی محبوب برای پیانو، گیتار و آواز

کتاب 50 آهنگ معاصر دیسنی محبوب برای پیانو، گیتار و آواز

کتاب 50 آهنگ معاصر دیسنی محبوب برای پیانو، گیتار و آواز

کتاب 50 آهنگ معاصر دیسنی محبوب برای پیانو، گیتار و آواز

کتاب 50 آهنگ معاصر دیسنی محبوب برای پیانو، گیتار و آواز

عنوان کتاب Contemporary Disney: 50 Favorite Songs (Piano-vocal-guitar) Paperback – January 1, 2017
تعداد صفحات کتاب 344

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

دوره بازآموزی عالی
من درس های ساز پیانو را به عنوان یک کودک گرفتم و سپس متوقف شدم. حالا سی سال بعد دوباره علاقه مند شدم و نیاز به بازگشت به سرعت داشتم. من این کتاب را سفارش دادم و از آن بسیار خوشحالم. استفاده از آن بسیار راحت است و من حس می کنم پیشرفت فراوانی در استفاده از آن انجام داده ام. من فقط در این مورد با این کتاب کار کرده ام و منتظر دو درس درس هستم. کیفیت فیزیکی کتاب نیز بسیار خوب است. من ترموستات پلاستیکی را دوست دارم
خوب برای شروع، اما CD از دست رفته است
این مکان خوبی برای شروع است چنانچه شما هرگز نوازندگی نکنید. ممکن است برای کسانی که سعی در یادگیری دوباره دارند، بیش از حد پایه باشند. اتصال خط اتحاد اجازه می دهد تا کتاب به تخت بر بر روی کیبورد موسیقی است که خوب است.
تنها سه ستاره است زیرا به وضوح توسط یک دیسک صوتی پشتیبانی می شود که شامل نیست. این بایست در لیست محصول مشخص شود.
و من عاشق مطالب فراوانی هستم
این سومین بار من این کتاب را با سی دی خریدم. من کپی خود را از دست می دهم و اگرچه من یک نوازنده پیشرفته هستم، من یک بار در هفته در خانه های پرستاری نوازندگی می کنم و من این موضوع را دوست دارم که مطالب فراوانی در این زمینه داشته باشم. یک نسخه ساده و دوست داشتنی از “خودت را کمی کریسمس خوش تیپ” در اینجا وجود دارد، که من بایست در زمان تعطیلات، و من نیز دوست دارم برخی از ترتیبات ساده دیگر. سی دی سرگرم کننده است به همراه نوازندگی ، مانند نوازندگی با گروه. بعد از بیست و پنج سال از دیدن این کتاب لذت بردم هنگامی که که من بعد از بیست و پنج سال به نوازندگی ساز پیانو برگشتم، و با تکمیل تمام سطوح، امر هایی آموختم.
بنابراین خوشحالم که این سری را پیدا کردم
تلاش های من برای شناختن خودم برای پخش ساز پیانو به نوعی متوقف شده بود، اما دوره پیاووی بزرگسالان مبتدی ALFRED من را به عقب برگرداند. من نوعی از بین شروع از سطح دو یا سطح سه بود و اگرچه چند قطعه اول در سطح دو برای من بسیار راحت بود، من به زودی متوجه شدم که واقعا نیاز به بررسی ارائه شده در سطح دو و یک اسکن سریع سطح سه من نشان می دهد به زودی از آن بدون رفتن از طریق این کتاب برای اولین بار نا امید شده است. انتخاب غریزی از موسیقی محلی، موسیقی جاز و موسیقی کلاسیک، اغلب کارهای آموزشی را شکل دهی می کند و تأکید فراوانی بر آکورد ها و انگشتان است – مهارت هایی که من در روزهای مدرسه پویا ام از دست داده ام. این کتاب با “شانه” پلاستیکی محکم برای من مناسب است، زیرا من به موسیقی پویا دشوار است. تمرین قلم و کاغذ برای بررسی نت ها و آکورد ها و ایضا تعداد فراوانی از قطعات موسیقی زیبا وجود دارد. چنانچه در اجرای این سریال وفادار باشید، به شما یک معجزه بزرگ درباره ساز پیانو یاد می دهد و انگیزه ای برای ادامه دادن به شما خواهد داشت.
کتاب بسیار خوب
کتاب بسیار خوب، چنانچه آنچه شما دنبال آن هستید ساز پیانو “نور” . . . . . . به معنی یک کتاب که در آن تاکید است نه بر بر روی کلاسیک، اما در melange از کیک ها ، ملت و آهنگ های محبوب است. چنانچه شما کلاسیک بیشتری میخواهید، بایست این را با یک کتاب دیگر تکمیل کنید.
یک راه عالی برای یادگیری!
بهترین چیزها درباره این کتاب، اول، این سریع گام است؛ درس ها و قطعات بر بر روی مهارت ها و موقعیت های خاص تمرکز می کنند. آن ها فقط برای ملودی نوازندگی نمی کنند. آن ها شما را هارمونی و آکورد نوازندگی می کنند، در چند صفحه اول شما را در موقعیت های مختلف قرار می دهند. شما تصمیم می گیرید زمانی که آماده هستید حرکت کنید. ایضا توضیحات کامل وجود دارد، به طوری که شما در تاریکی باقی نگذاشتید که به چه جهت چنین کاری انجام شده و به همین ترتیب، و یا چه نشانه های تیز و مسطح در کنار نماد قاعده می شود. در نهایت، آن ها شما را به یک دسته کامل از آهنگ های “کودک” مسخره نوازندگی نیست که ممکن است دانش آموز مسن تر از درگیر شدن در این کتاب آموزشی را خاموش کند.
من آرزو می کنم این کتاب را چند سال پیش داشته باشم. من بایست افرادی را که این کتاب را می گیرند تشویق کنم تا مترونوم را نیز خریداری کنند. این ها ارزشمند هستند!
من توصیه می کنم
این مجموعه را دوست دارم بزرگ برای مبتدی و یا بزرگسالان بزرگسالان و یا نوجوان شروع دانش آموز. پیشرفت راحت برای دانش آموزان بالغ بیشتر. و من از این آلفرد همه در یک کتاب لذت بردم.
بسیار توصیه می شود
ایده آل برای مبتدیان تمرینات راحت و مفید به همراه فعالیت هایی که برای شما جذاب هستند.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.