کتاب Drums For Dummies

دانلود کتاب Drums For Dummies

کتاب Drums For Dummies

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

کتاب Drums For Dummies

روش ساز درامز مورد علاقه من

من سیزده سال درس خواندن ساز درامز کرده ام و سریال های ماجراجویی ساز درامز را به شدت توصیه می کنم. من چندین کتاب روش مختلف از جمله آلفرد، باستین و دیوید کار گلوور استفاده کرده ام. به عنوان یک دانش آموز ساز درامز ، من موسیقی را با روش دیوید کار گلوور آموختم، و این در ابتدا اولین انتخاب من بود زمانی که که من شروع به تدریس کردم. من در واقع ماجراهای ساز درامز را از آخرین روشها پی گرفتیم، اما زمانی که که من بالاخره انجام دادم، بلافاصله به روش مورد علاقه من تبدیل شد.

حوزه هایی که ماجراهای ساز درامز از روش های دیگر برتر است:

* رویکرد به یادآوری خواندن: همانگونه که هر معلم می داند، برخی از دانش آموزان شروع به ساز درامز می کنند تا نت های خود را از خطوط حامل در اولین درس خواندن خود بگنجانند، و دیگران می بایستی در یک روش بسیار آهسته و گام به گام تجزیه شوند. روش ماجراجویی ساز درامز این شکاف را به طور کامل و جامع ارائه می دهد. این نه تنها به آرامی به دانشجویانی که بیشترین مبارزه را می کنند، به اندازه کافی حرکت می کند، بلکه نت های مستقل از انگشت را نیز یاد می دهد، که بانی می شود معلم بتواند بعدا عادت بدی را از بین ببرد. (نت های خطوط حامل در خصوص نیمه راه از طریق کتاب سطح مقدماتی معرفی شده است. ) حتی برای دانش آموزانی که دارای این قدرت هستند خطوط حامل را به موقع یاد بگیرند، مقدمات اولیه بسیار ارزشمند است، زیرا معمولا من تصمیم می گیرم که آن را با آنان پر نکنم.

* TECHNIQUE: نکات و تکنیک کمک می کند در کتاب های ماجراجویی ساز درامز نه تنها محکم و استوار و لازم است، آنان به راحتی قابل فهم و راحت برای پیاده سازی. نویسندگان تصاویر، نمودارها و توضیحات را به روش بسیار موثری استفاده می کنند. این نه تنها به دانش آموزان کمک می کند تا از روش بهتر استفاده کنند، بلکه بانی می شود شما یک معلم بهتر از روش خوب باشید.

* موسیقی: ترانه های ماجراجویی ساز درامز سرگرم کننده تر برای نوازندگی هستند! آنان بهتر صدا می کنند دانش آموزان آنان را بیشتر دوست دارند. قطعات دوئت برای معلم رضایت بخش تر و جالب تر است. موزیکال واقعی از همان ابتدا تشویق می شود، به طوری که کودکان دارای این قدرت هستند به صورت هنری و مکانیکی نوازندگی کنند.

* رویکرد به مفاهیم موسیقایی غیر از نت ها: خطوط نوار در چند بخش اول معرفی نشده است، که کمک می کند تا از اشتباه رایج دانشجویان جلوگیری شود. کسرهای میزان ، دینامیک و سایر مفاهیم (مانند استکاتو و لاتوو) گام به گام معرفی می شوند، اما نه خیلی زود معرفی می شوند، به طوری که کودکان دارای این قدرت هستند درک خوبی از نوازندگی کردن هر یک از آنان قبل از رفتن به بعد ایجاد کنند. خواندن دید درست به برنامه درسی ساخته شده است. یادگیری دروس در کتاب های نظری ارائه شده است. این دو مهارت برای همه موسیقیدانان لازم است، اما اغلب اوقات، آنان را در مشغله درس می توان نادیده گرفت. از آنجایی که آنان در کتاب (بدون نیاز به خرید کتاب های خواندن و خواندن مجازی چشم) خریداری می شوند، هزینه های صرفه جویی می کند و به طور طبیعی به مجموعه مهارت های دانش آموز اضافه می شود.

* UNIVERSAL APPEAL: قبل از تلاش ماجراهای ساز درامز ، من اولین درس بدون کتاب را خواهد داشت، و سپس تعیین اینکه کدام روش بر اساس آنچه که در سبک یادگیری دانش آموزان ارزیابی شد، تعیین می کنم. برای زبان آموزان سریع تر، من گلوور را انتخاب می کنم، برای افرادی که به زبان های آهسته تر آلفرد را انتخاب می کنند. (پس از استفاده از باستین برای یک یا دو دانشجو، من فقط ساده آن را دوست نداشتم. ) با این حال، با ماجراهای ساز درامز ، من یک روش دارم که دارای این قدرت هستم اعتماد کنم تا با هر دانشجویی از هر سطح مهارت کار کنم.

در مجموع، من واقعا فکر می کنم که کتاب های ماجراجویی ساز درامز در نتیجه دانش آموزانی است که بهتر نوازندگی می کنند، هر هفته بین درس ها بیشتر کامروا عمل می کنند و بیشتر از این ساز لذت می برند. شغل فوق العاده، Faber & Faber!

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.