دانلود فعالیت های تحلیلی، شنیداری و لامسه ای تئوری موسیقی

دانلود فعالیت های تحلیلی، شنیداری و لامسه ای تئوری موسیقی

فعالیت های تحلیلی، شنیداری و لامسه ای تئوری موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

فعالیت های تحلیلی، شنیداری و لامسه ای تئوری موسیقی

بنابراین ، زندگی خصوصی اپشتین بسیار طاقت فرسا و خوشحال نبود. او تمایل به انتخاب ، یا تلاش برای برداشتن ، نوع اشتباه پسر داشت ، و گرفتن تله را از او گرفت.

او دوست داشت در فروشگاه ضبط کار کند و آن را به یکی از بزرگترین فروشندگان رکورد در شمال انگلیس تبدیل کرد ، اما هنوز هم این حس را داشت که برای کارهای بزرگتر ساخته شده است.

مغازه های NEMS دارای مجله موسیقی محلی به نام Mersey Beat بود که مرتباً مقالات مربوط به گروه محلی به نام Beatles را نمایش می داد. اپشتین از نگاه آن ها شیفته شد و در نه نوامبر یک هزار و نهصد و شصت و یک به همراه دستیار خود آلیستر تیلور رفت تا یک نغمه بیتلز ناهار را در باشگاه Cavern ببیند.

او مورد ضرب قرار گرفت. بعد از حیرت ، او برای ناهار با تیلور رفت و از او پرسید که درباره گروه چه فکر می کند؟ تیلور پاسخ داد که فکر می کند آن ها وحشتناک هستند ، اما با این وجود چیزی در خصوص آن ها قابل توجه است.

اپستین برای مدت طولانی در سکوت نشست و لبخند زد و به خودش فریاد زد و فکر می کند که آن ها فوق العاده هستند!

برای کوتاه کردن داستان کوتاه ، اپشتین با بیتلز ملاقات کرد و پیشنهاد داد که مدیر آن ها باشد. آن ها در ژانویه سال یک هزار و نهصد و شصت و دو با او قرارداد مدیریتی امضا کردند.

اپشتین به همان اندازه که برای تجارت والدینش انجام می داد برای بیتل ها سخت تلاش کرد. او آن ها را متوقف كرد كه از پوشیدن چرم آشغال خودداری كنند و لباس های مناسب را برای آن ها خریداری كرد و آن ها را ترغیب كرد كه عمل خود را به صورت دقیق تر انجام دهند و به جای اینكه فقط به آن ها خاتمه دهند ، در پایان تركها تعظیم كردند و سیگار نکشید و یا از خوردن صحنه مانند آنچه قبلاً استفاده می كردند ، تعظیم كرد.

افرادی که نمی دانند اپستین برای گروه چه کاری انجام داده است فکر می کنند که او آن ها را تنزل داد. اما او موسیقی آن ها را تغییر نداد. او تشخیص داد که آن ها کاریزما و استعداد کافی دارند که قادر هستند توجه خود را جلب کنند. اما این تنها در صورتی موثر خواهد بود که آن ها به اندازه کافی حرفه ای برخورد کنند ، بر این اساس او به آن ها نشان داد که چگونه ضروری است حرفه ای رفتار کنند ، در حالی که هنوز خود باقی مانده اند.

من نمی خواهم به کل تاریخ چگونگی عقد قرارداد رکورد بزنم ، اما در اپشتاین ، بیتلز تشخیص داد که آن ها یک مدیر که یک فن و یک دوست هم دارند ، دارند. او یک کارگر خستگی ناپذیر بود و همیشه آن ها را تشویق می کرد. او مراقب آن ها بود و در هنگام شکستن پول خود را برای نیازهایشان خرج می کرد.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.