کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها

کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها

کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها

کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها

کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

عالی
من در حال آموختن دخترم و دیگر دانش آموزان از این محصول استفاده می کنم. به اندازه کافی راحت برای آنان برای درک و حرکت به جلو به درس پسین خود را به طور کامل است.
این بسیار خوب است.

کتابهای ویلارد پالمر عالی هستند
کتاب بزرگ را برای بزرگسالان در یک کتاب بزرگ دنبال کنید
خوشحال با محصول
همانطور که آگهی شده است، با محصول خوشحال است.
دقیقا یک پسر من که به مدرسه نیاز دارد

کتاب ساز درامز بزرگسالان همه در یک
این یک کتاب عالی برای آموزش و یادگیری بزرگسالان بود، شروع به ساز درامز شد. قدردانی شد من به شدت آن را توصیه می کنم. متشکرم.
کتاب آموزش و یادگیری ساز درامز خوب.
این یک کتاب خوب است خوش بگذره. .

کتاب خوب – استفاده با درس
معلم ساز درامز من به من گفت که این کتاب را دریافت کند. (من یک بزرگسال هستم. ) هنگامی که در رابطه با درس استفاده می شود، این کار به نحو عالی انجام می شود، اما نمی دانم که چگونه یک دانش آموز قادر است خود را یاد بگیرد.

باید CD بگیرد
بعد از چند هفته با این کتاب، از ابتدا شروع کردم، با پیشرفتم خوشحال شدم، اما می دانستم چیزی مهم از دست رفته است. آنچه که از دست رفته بود بازخوردی درباره سرعت و ریتم بود – شما نمی توانید به خودتان قضاوت کنید، نه به دلیل خود، بلکه به دلیل اینکه شما نیاز به یک بیگانه برای میزان آنچه دارید انجام می دهید. یک مترونوم قادر است کمک کند، اما من این را یک سطح اضافی از مشکل که به نظر نمی رسد ارزش آن را، حداقل در این مراحل اولیه پیدا کردم. من به CD دستور دادم و پاسخ این بود: شما با همراهی ارکستر تا حدودی شیرین نوازندگی می کنید که چنانچه شما خیلی سریع نوازندگی می کنید، چنانچه شما خیلی آهسته نوازندگی می کنید و در مسیر درست کار می کنید، اشتباهات تو هر آهنگ پیش از دو بار کلیک های قرار گرفته است که سرعت آن را معلوم می کنند، بر این اساس شما می خوانید نه تنها نحوه نوازندگی در زمان است، بلکه چگونگی آماده شدن برای سرعت آن نیز آماده می شود. شما راه دور CD خود را برای تکرار تنظیم کرده اید و دوباره و دوباره ادامه می دهید – برخی از این قطعات کمتر از نیم دققه است. من به ابتدای کتاب رفته بودم (از طریق یکصد صفحه به هم زده بودم) و از کار با CD حس خوبی داشتم. و با “ارکستر” در پس زمینه، کار با شما، شما به سادگی نمی توانید فریب و رها در هر پاساژ. شما ایضا از اشتباهات سابق خود بی سابقه ای خودداری می کنید – همه چیز به سرعت شگفت انگیز خواهد شد. البته این همه انگیزه است. P. S. : بسیار سرگرم کننده است به همراه CD نوازندگی کردن از آن به تنهایی، و من برای تماس با ارکستر “cheesy” عذرخواهی می کنم. این یحتمل فقط یک کیبورد موسیقی دیجیتال است و کار خوبی هم دارد.

اطمینان داشته باشید که یک مربی داشته باشید!
دوره خوب برای یادگیری اصول. من از این کتاب بسیار آموخته ام. در نهایت، من می خواهم هر کتابی را که مربی شما توصیه می کند خریداری کند زیرا شما نتایج بسیار خوبی را با معلم ساز درامز کار می کنید تا تلاش برای انجام آن تنها.

شما بایست بدانید که چگونه خواندن موسیقی را به . . .
شما بایست بدانید که چگونه میتوانید از این کتاب یاد بگیرید. شوهر من کاملا آن را دوست دارد، اما او با موسیقی آشنا بود. من کاملا خواندن موسیقی جدید است، بر این اساس من فقط قادرم از چند صفحه اول استفاده کنم . . . شروع به یک کتاب بچه ها برای من!

آموزش بسیار خوب
دوره ابتدایی عالی برای بزرگسالان، با برخی از آهنگ های قدیمی آشنا و چند ملودی جاز. این برای کسی است که در حال یادگیری خواندن موسیقی نیز هست، بر این اساس برای من این قسمت خیلی ساده است اما قادرم آن را برای دیگران ببینم.

دانلود فایل کتاب آموزش درامز برای مبتدی ها و حرفه ای ها و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.