آموزش ارگ (کیبورد موسیقی)

آموزش های ارگ

یادگیری ارگ

یادگیری ارگ

اتصال ساز الکترونیک به رایانه برای ضبط صدا
دانلود ویدیو آموزشی فارسی ارگ – قطعه بردی از یادم
پیشرفت در سطح نوازندگی ارگ (کیبورد)
دانلود ویدیو آموزش ارگ – مفهوم سکوت
دانلود آموزش ارگ – قطعه سرود ملی
خرید یک کیبورد / ارگ موسیقی

 

 

سایت های آموزش ارگ و کیبورد

 

آموزش ارگ

آموزش های درباره ارگ

Choir & Organ

مجله موسیقی کلاسیک در مورد ارگ

 

یادگیری کیبورد

یادگیری کیبورد

سایر حالت‌ها هنگامی تأثیر می‌گذارند که هنر موسیقی نواز به صفحه کلید دیگری رجوع کند و و-یا پدال‌ها را به پیشه گیرد. کثیری از ارگ‌ها دارای پدال هارمونیوم هم-چنین هستند که به آن‌ها فرصت می‌دهد تا سطح صدا را به تدریج کم و-یا فراوان کنند.

پیکر این ساز بسیار بزرگ و صدای آن بسیار حجیم و پر طنین است رنگ‌های درخشان ارگ‌های بادی که در مراسم مذهبی کلیساها انجام می‌شود، فضای زیبایی به این مراسم می‌بخشد. آهنگسازان بزرگی توسط این ساز آهنگ سازی کرده‌اند که مشهورترین آن‌ها باخ می‌باشد.

جیمی اسمیت با نوازندگی ارگ برقی هموند در دهه یک هزار و نهصد و پنجاه این ساز را وارد دنیای هنر موسیقی جاز کرد.

کمی پیش از پیدایش مسیحیت فرهنگ یونانی‌مآب تحولی در سازوکار سازهای بادی که تا آن هنگام بسیار ساده بود، به وجود آورد. نگه داشتن فشار هوا همیشه یکی از سختی‌های بزرگ در نوازندگی آئولوس بود و تنها راه حل شناخته شده آن از سده ششم به بعد، بهره بردن از نگهدارنده چرمی بود که تا دور دهان هنر موسیقی نواز بسته می‌شد.

یادگیری نواختن ارگ

یادگیری نواختن ارگ

یک سفالینهٔ اسکندریه‌ای از سده یکم پیش از میلاد در دست است که گروهی تک نفره را اثر- می‌دهد: هنر موسیقی نواز نی‌های بزرگی را در دست چپ نگه داشته‌است و با بازوی چپ خویشتن کیسه‌ای را فشار می‌دهد که یک نی از آن بیرون زده‌است. او این نی را با دست راست نگه داشته است؛

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.